Uživatelé řady Galaxy S20 řeší problémy s displejem. Může za to softwarová aktualizace?

Samsung Galaxy S20 recenze

Evidujete u svého telefonu Samsung Galaxy S20 problémy s displejem? Nejste sami. Na sociálních sítích, diskuzních fórech i na podpoře Samsungu se v posledních dnech vyrojily hlasy nespokojených majitelů, jimž se zničehonic na displeji objevila bílá, růžová nebo zelená čára táhnoucí se přes celou obrazovku odspoda až nahoru.

Zpackaná softwarová aktualizace?

Podle některých se tento problém objevil krátce po instalaci aktualizace, ovšem o softwarový problém se pravděpodobně nejedná – vada obrazovky přetrvává i po obnovení telefonu do továrního nastavení. Otázkou zůstává, zda tento problém mohl vzniknout zpackanou softwarovou aktualizací, nebo se objevuje náhodně po určité době používání a s updatem nesouvisí. Přeci jen Samsung vydává aktualizace poměrně pružně, navíc první případy se objevily už loni v srpnu.

Všichni majitelé se každopádně shodují, že chybu displeje nevyvolalo žádné mechanické poškození. Některé problém postihl krátce po skončení záruky, jiní měli štěstí, že jim ještě nevypršela. Druhé skupině Samsung nabídl vrácení peněz. Tato skupina je bohužel výrazně menší, neboť Galaxy S20 je již dva roky starý model a standardní záruka trvá v zámoří pouze jeden rok.

Snad se tento problém týká pouze zlomku zařízení a nebude se jednat o systémovou závadu, která bude postihovat větší množství zařízení od Samsungu či od jiných výrobců, jimž korejský gigant dodává displeje.

Autor článku
Jakub Karásek
Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.
image/svg+xml
+

Kapitoly článku