Ačkoliv je crossover bZ4X od Toyoty stále horkou novinkou, výrobce si s tímto modelem zadělal na pořádné problémy. Nyní pro tyto vozy vyhlásil svolávací akci kvůli šroubům kol, které se za jízdy mohou uvolnit a tím způsobit odpojení celého kola od nápravy. Majitelé by s nimi neměli až do vyřešení problémů jezdit.
Novinka bZ4X se začala dostávat k prvním zájemcům teprve před dvěma měsíci a spolu s dalšími vozy měla předznamenávat velkolepý přechod k elektromobilům japonské značky. Nyní je ale potřeba všechny vyrobené kusy dostat do autorizovaných servisů a provést opravu, která je samozřejmě zdarma.
Celkem se má jednat o 2 700 vozů, přičemž 2 200 se jich nachází v Evropě, 280 v Severní Americe, 110 v Japonsku a 60 ve zbytku Asie. Velká část ale zatím nebyla doručena koncovým zákazníkům.
Ačkoliv uvolňující se šrouby kol jsou dost zásadní problém, s různými komplikacemi se potýkají i další výrobci. V minulém týdnu oznámil svolávací akci také Ford se svým modelem Mustang Mach-E v celkovém počtu 49 tisíc vozů. Nakonec ale stačila pouze úprava softwaru bez nutnosti návštěvy servisu. U Toyoty to takto jednoduché nebude.