Tesla představila vlastní Tequilu. Unikátní lahev byla během okamžiku vyprodána

Tesla tequila

S jakou vážností přistupuje Elon Musk k podnikání můžeme vidět na jeho aktivitách. Společnosti jako Tesla či SpaceX se neustále snaží posouvat hranice výš a výš, v mnoha ohledech se to týmům společností i daří. I tak si však Musk najde chvíle na odreagování a vymýšlí, jak zaujmout své fanoušky a samozřejmě udělat svým společnostem reklamu.

V rámci společnosti The Boring Company, která se zabývá kopáním tunelů, přišel před 2 roky s plamenometem. Přesněji se jednalo o plynový hořák, i tak se mu však podařilo prodat 20 000 kusů. Pro Teslu nyní představil Tequilu, kterou na Twitteru avizoval taktéž před 2 roky.

Prémiová Tequila v ručně foukané láhvi ve tvaru blesku se na stránkách automobilky prodávala za 250 dolarů (5 600 Kč), v současné době je však vyprodaná. Má se však jednat o 15 měsíců zrající mok v dubových sudech, jež má vůni po sušeném ovoci a vanilce s vyváženou chutí skořice a pepře.

Kolik láhví bylo celkově na prodej není známo, i přes velmi vysokou cenu se však várka během několika hodin vyprodala. Je paradoxem, že automobilová společnost nabízí alkohol, může se však jednat o další Muskův žert, kterým nastiňuje budoucnost a naznačuje, že již brzy nebudou auta potřebovat řidiče?

Autor článku
David Preiss
image/svg+xml
+

Kapitoly článku