TOPlist

Skinzone získal certifikaci na označení Český výrobek

Společnost SkinZone, výrobce dekorativních polepů – skinů a kvalitních ochranných fólií ScreenShield získala certifikát Český výrobek.

Od září 2012 Skinzone rozšířil své působení i na okolní evropské trhy (Velká Británie, Německo, Švédsko, Itálie, Slovensko, Polsko, Španělsko, Rakousko, Švýcarsko, Francie a zbylé země EU.

Partnerský program Skinzone „Tiskněte marži“ – automatický generátor voucherů na skiny/dekorativní polepy.

Skinzone s.r.o. je produkční firma s produkčními centry v Praze a Budapešti. Firma se specializuje na dekorace (výběr obrázků z galerie Skinzone™ nebo nahráním vlastní fotky) a kvalitní ochranu plochy zařízeních dennodenní potřeby (notebooky, tablety, e-čtečky, chytré telefony, kávovary, ledničky, atp.). V nabídce disponuje databází čítající až 1700 přesně zaměřených zařízení a neustále doplňuje nabídku o nové hardware produkty, které přichází na trh. Skinzone je také výrobcem kvalitních ochranných fólií prodávaných na trhu pod značkou ScreenShield™. Během svého krátkého působení na trhu si značka  ScreenShield™ získala oblibu u koncových zákazníků, kteří tyto fólie považují za jeden z nejlepších způsobů ochrany zařízení s dotykovými displeji (přes 90% doporučení na heureka.cz).

 

Web SkinZone.cz také umožňuje jednoduchým způsobem generovat automaticky vouchery s unikátním kódem. Prodejce v segmentu IT či GSM tak může zákazníkovi rychle nabídnout tuto unikátní službu. Zákazník, který si zakoupí chytrý telefon, tablet, e-čtečku či notebook, si přímo na prodejně (po počáteční registraci prodejce) může zakoupit voucher, který zaplatí prodejci a následně jej aplikuje v klidu domova. Zákazník vybere obrázek/motiv z databáze na www.skinzone.cz/themes nebo nahraje svůj vlastní obrázek, zadá unikátní kód a Skinzone vyrobí na zakázku a zašle zákazníkovi zdarma na určenou adresu.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku