Tuzemské zastoupení společnosti Samsung vyrobilo pro český a slovenský trh nový reklamní spot, který byl natáčen na smartphone Samsung Galaxy S22 Ultra. Na ploše minuty a půl v něm propaguje schopnost právě tohoto modelu pořizovat fotky a videa ve zhoršených světelných podmínkách. Režie se zhostil Matyáš Fára, který má zkušenosti s natáčením reklam pro značky jako Puma, Škoda nebo Vodafone.
V hororově-romanticky laděném filmečku sledujeme upírského svůdníka Vlada, který ale nemá na internetových seznamkách štěstí. Jeho aktuální telefon neumí fotit v noci, a proto jeho selfies nestojí za pozornost. Život se mu změní poté, co si zakoupí Galaxy S22 Ultra. Smartphone nabízí funkci Nightography, tedy pokročilé focení a natáčení videí v šeru či v úplné tmě, kterému jsme se věnovali i v naší recenzi. Hlavní role si v reklamě střihli neherec Jan Svoboda a tatérka Duhovka, vlastním jménem Bára Cielecká.
Natáčení probíhalo v Praze a celý štáb si pochvaloval práci se smartphonem namísto kamery. „Při natáčení jsme využili kombinaci nativní Samsung aplikace na focení a natáčení s tím, že jsme točili do kodeku H.264. Ve finále byly postupy stejné jako při natáčení na profesionální kameru,“ konstatuje režisér.
Systém, čipset a konstrukce
Rozměry: 163,3 × 77,9 × 8,9 mm, hmotnost: 227 g, zvýšená odolnost: IP68
Displej, konektivita a baterie
5G: , NFC: , Bluetooth: 5.2, Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac/ax, GPS: , konektor: USB-C
Baterie: 5000 mAh, rychlé nabíjení: , bezdrátové nabíjení:
Fotoaparáty
Prostředí noci a temných uliček si Samsung pro své reklamy oblíbil. Nedávno vypustil spot, ve které mladá žena vyrazí běžet ulicemi města ve dvě ráno. Od spolků na ochranu žen si však korejský gigant vysloužil kritiku, protože málokterá žena se při noční sólo vycházce cítí v bezpečí. Samsung se omluvil a video ze svého YouTube kanálu následně stáhl. Tentokrát si snad nikdo stěžovat nebude.