Sledujte nás na YouTube

Samsung si pro Galaxy S8 pronajal největší reklamní plochu v ČR

To, že je pro Samsung model Galaxy S8 (recenze) klíčový telefon, dokazuje i zahalení jedné z nejznámějších pražských ikon do motivu, který na pozadí telefonu zvýrazňuje tuto památku. To, že jihokorejský gigant ve skutečnosti zabral jen minimum plochy muzea, skvěle zapadá do konceptu “telefon bez hranic“.

Samsung tím také říká, že Češi jsou pro ně důležití a kromě globálních vizuálů pracuje i s lokálními motivy, kdy kromě Národního muzea využívá pro propagaci i panorama Pražského hradu. Nedávno také zahájil spolupráci s celebritami, jako je Leoš Mareš v Česku a Sajfa na Slovensku.

Zajímavosti o instalaci
Motiv: národní muzeum na pozadí mobilního telefonu Galaxy S8
Doba trvání: květen až září 2017
Velikost plochy: 2 332 metrů čtverečních
Agentura: Cheil ve spolupráci s BigMedia

Redakce

4 komentáře

  1. Banan (neregistrovaný)

    Mam krásné fotky národního muzea s reklamou na s8, otázka co příště reklama na coca colu na karlově mostě?

  2. BBof (neregistrovaný)

    Samsung tim take jasne ukazuje plytkou hlubinu mysleni ala zaplatime komercni ikony bez hlubsiho sdeleni o kvalite, vydrzi pripadne o jakekoliv pridane hodnote?! Mares fotici sam sebe jako vrchol trapnosti komercniho ega to je bohuzel dukaz o podstate kampane Samsung CR a potazmo Samsung global. To jest v prekladu tem co potreba prekladat jest:
    Platte ovce platte at zlataky nam padaji do kapsy podobne jablickovske… Doba smart founu & Dumb useru vivaat, vivaat

  3. PavelPa (neregistrovaný)

    Každý by si sám pro sebe měl vybrat telefon se zajímavým poměrem cena versus výkon (a ten koupit a používat).

  4. JK (neregistrovaný)

    Je to odpornost. Instituce jako je “Národní muzeum” by neměly být “na prodej”. S tou reklamou se to přehání. Plachty zakrývající budovy na několik let jsou odporné – v Japonku by podobnou rekonstrukci zvládli ve vyšší kvalitě provedení za třetinový čas. Korejci rychle pochopili, jak primitivně se dá komunikovat s českým publikem, podle toho taky komunikace korejských firem vypadají. Bohužel ať chceme, nebo ne, mentalitou jsme pořád východní Evropa.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *