Sledujte nás na YouTube

Samsung reaguje na problémy s akumulátory Galaxy Note8 a S8+

V minulém týdnu jsme vás informovali o problému, který postihuje smartphony Samsung Galaxy Note8 – některým uživatelům se po úplném vybití na 0 % a následném připojení k nabíječce již nepodařilo telefon znovu zapnout (více informací). Podle oficiálního fóra společnosti se navíc tento problém netýká pouze Galaxy Note8, ale i staršího modelu Galaxy S8+.

Magazín PC World požádal Samsung o vyjádření, korejský gigant v něm přiznal, že problémy tohoto druhu eviduje a bere je vážně. Zatím se však objevil pouze malý počet případů, a z tohoto důvodu zatím není možné vyvodit nějaký všeobjímající závěr; to bude možné až v případě, kdy Samsung získá o poškozených zařízeních podrobnější informace. Samsung tak doporučuje poškozeným majitelům, aby se obrátili na oddělení podpory, kde jim bude sdělen další postup.

Vzhledem k ojedinělým výskytům se nedá předpokládat, že před sebou máme volné pokračování kauzy „batterygate“, která kvůli hořícím bateriím kompletně vyřadila z výroby/prodeje předloňský Galaxy Note7.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

9 komentářů

  1. Zda se že to postihuje jednu malou/první? sérii, stát se může.
    Samsung přístroje vymění a bude klid, hlavně že zapracovali a neopakuje se to co bylo u Note7.

  2. Marek Studnicka (neregistrovaný)

    Viděl bych to stejně.

  3. Marek Studnicka (neregistrovaný)

    Vlastním S8 Plus a zatím se mi nic takového nestalo a to jsem nechal telefon vybít až do vypnutí a to několikrát.Těžko říct,kde je zakopaný pes,může to být cokoliv,rozhodně je to Nepříjemnost,ale Samsung to vyřeší.Už z toho pohledu,že Note 7 jim udělal ostudu a u S9 si toto nemohou dovolit.

  4. Janek (neregistrovaný)

    Jsem přesvědčen o tom, že vybít baterií mobilu na absolutni nulu u top výrobků Samsungu běžným způsobem neni možné. Za posledních 6 let používám již třetí zařízení Samsung a vždy automatika vypne zařízení cca při 6% zbývající kapacity, to zn. žádná nula.
    Po připojení nabíječky jsem vždy provoz obnovil. Samozřejmě jsem předem cca při 15% zbývající kapacity baterie vyzván k dobiti baterie.
    Pokud nejde skutečně o výrobní vadu, pak se jedná o neodpovědné jednání uživatele. Nejvhodnější by byla kontrola nezávislou zkušebnou a teprve potom zhodnotit stav a ne předem vytvářet názor, že se jedná o stejnou situaci jako u note 7.

    • No mě se to na tu nulu povedlo u mojí S7ky, když jsem se prostě nedostal k nabíječce a potřeboval jsem něco řešit… byl jsem na netu s 1%, pak skočila nula a páčko :) logo Samsungu a pak už jen tma :)

      • Janek (neregistrovaný)

        Souhlas, přesně o tom to je. Vybít do mrtě baterii a pak se divit že je po ní amen. Každý normální člověk ví, že v bateriích Li-oin musí část kapacity zůstat aby nedošlo k jejímu zničení. Je to marný, je to marný….

      • lukass71 (neregistrovaný)

        Sorry, ale proste nevi a nemel by mit duvod neco takovyho vedet..

  5. Ip Man (neregistrovaný)

    Note 8 mám teprve týden a zrovna včera se mi vybil až tak moc že se samovolně vypnul a právě po přečtení této aféry jsem byl zvědavý jestli ho zase zapnu nebo ne a docela jsem si oddechl že po připojení nabíječky šel úplně normálně zprovoznit. A docela se mi chce i věřit že kusy určené pro českou republiku jsou v pořádku.

  6. Miki Tučak (neregistrovaný)

    Vlastnim Note8 a S8+. Par krat oba byly vybiti na 0 a uplne bez problemu jedou dale. Na Tab S2 vypne se tablet pri 5%

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *