TOPlist

Propracovaný marketing Tesly: důmyslnou spoluprací osloví až 400 milionů lidí

tesla 2

Elektromobily Tesla se snaží být jakousi přípravou na svět v budoucnosti, kdy lidé v autech nebudou řídit, jelikož veškerou práci za ně odvede samotné auto. Na velký displej, který dominuje všem modelům automobilky, se postupně dostává množství aplikací, které budou nejspíše v budoucnu cestujícím pomáhat krátit čas při cestování.

tesla crate
Zdroj: Twitter

V současnosti je možné hrát na displeji hry, sledovat YouTube, Netflix, nebo si třeba zpívat karaoke. Aktuálně se do vozů v Číně dostává i hra Game of Peace, která má 400 milionů aktivních hráčů. Tento název mnohým asi příliš neřekne, jedná se však o čínskou verzi oblíbené střílečky PubG.

Marketing 101

Tesla k této promoakci připravila s vývojáři video, na kterém se k zemi snáší bedna, která ve hře obvykle ukrývá pokročilé vybavení či zbraně. Ta je pak ve videu odvezena tahačem Semi, který firma pravděpodobně začne brzy dodávat, do obchodního centra. Namísto bojové výbavy ale obsahuje vůz Model 3.

Tesla, jumpstory

Zásilka však nezůstala pouze ve virtuálním světě, Tesla obří bednu umístila i v blízkosti své Gigatovárny v Šanghaji. Tu následně přemístila do opravdového obchodního centra Taikoo Hui. Obsah této zásilky prozatím odhalen nebyl, dá se však očekávat, že se zde bude nacházet reálná verze zmíněného vozu.

Pro Teslu se jedná o oslovení 400 milionů potenciálních zákazníků, přičemž tak výrazně rozšíří i povědomí o své značce na území Číny. Samotná společnost dle svých slov neutrácí žádné peníze za marketing, pozornost se ji však daří držet podobnými spolupracemi, a také výraznou osobností Elona Muska, který je velmi aktivní především na Twitteru.

Autor článku David Preiss
David Preiss

Kapitoly článku