- Po výpadku aplikace Počasí řeší Apple další problémy se svými službami
- Tentokrát se potíže týkají Apple ID, které opakovaně požaduje přihlášení
- Pravděpodobně se jedná o lokální chybu, která bude brzy vyřešena
Apple v současné době nezažívá jednoduché období, alespoň co se týče funkčností jeho služeb. Po potížích s aplikací Počasí se objevily také další problémy s oblíbenými službami, například s Apple TV+. Některé uživatele navíc začala trápit záhadná chyba, která dokáže nejednoho z nich pořádně vyděsit – jejich zařízení totiž z neznámého důvodu začne opakovaně požadovat přihlášení k Apple ID, přičemž po zadání správných údajů se objeví chybová hláška.
V některých případech dokonce uživatelé hlásí, že byli ze svého účtu odhlášeni a je jim znemožněno se znovu přihlásit. Jeden z hlasů dokonce tvrdí, že mu zmizelo předplatné Apple TV+, kvůli čemuž nemůže službu používat. V čem je konkrétně problém je záhada, neboť oficiální stránky sledující funkčnost služeb od Applu aktuálně nehlásí žádné potíže. Poslední problém s iWork společnost vyřešila dnes, avšak v případě Apple ID svítí zelená.
Podle průzkumu problémů redaktory serveru 9to5mac jsou mezi postiženými regiony především Japonsko a Brazílie, je tedy pravděpodobné, že se jedná pouze o lokální výpadky. Přesto se nejedná pro Apple o dobrou vizitku, neboť společnost si zakládá na špičkovém fungování svých produktů a služeb. Doufejme, že se firmě z Cupertina podaří všechny potíže vyřešit co nejdříve.