TOPlist

Nejste spokojení s internetem? O2 vám nově vrátí peníze, ale pozor na podmínky

o2 internet garance vraceni penez
  • Operátor O2 začne u svých internetových tarifů nabízet garanci vrácení peněz
  • Pokud nebudete se službou spokojeni, dostanete zpět všechny poplatky, a to i za nákup modemu

Od dob covidových lockdownů se domácí internet stal důležitějším než kdy dříve. Už jej nevyužíváme jenom na zábavu, ale dobrou polovinu dne i na práci. Martin Čejka, šéf fixních služeb v O2, popisuje to, že lidé požadují právě kvůli znásobeným home officům větší stabilitu a rychlost. Odklání se proto od menších lokálních poskytovatelů.

Zákazník však stále má obavu o to se někam upsat, protože rozvázat se ze smlouvy je pracné a nikdo nechce platit za službu, kterou nechce využívat. Operátor O2 proto přichází s garancí vrácení peněz do 60 dní od pořízení služby.

„Pokud v průběhu té doby nebude přeci jen spokojený, vrátíme mu všechny poplatky, případně zpět vykoupíme i hardware,“ uvádí Čejka s tím, že nezáleží na tom, o jaký tarif a technologii přenosu se jedná – optika, DSL, 5G, nebo LTE připojení.

podminky o2 garance vraceni penez
Před nákupem je nutné kompletně si prostudovat podmínky

Možnost nechat si vrátit peníze v případě nespokojenosti s internetem od O2 platí od 2. ledna a asistenti na zákaznické lince by vám s procesem reklamace měli ochotně pomoci. Celá akce trvá jen do konce března. Pokud tedy O2 neuvede jinak, garance vrácení peněz skončí s 1. dubnem 2023. Pokud si, v extrémním případě, posledního březnového dne objednáte internet, garance vrácení peněz platí maximálně do 30. června 2023. Určitě je třeba na to při pořizování nového internetu myslet.

Autor článku Jakub Fišer
Jakub Fišer
Novinář, fanoušek moderních technologií, letních měsíců a asijského jídla. Mám rád filmy od Lynche, obrazy od Pollocka, french house a fotbalový klub Arsenal. Ve volném čase hraju na PlayStationu a chodím běhat.

Kapitoly článku