- Operátor O2 začne u svých internetových tarifů nabízet garanci vrácení peněz
- Pokud nebudete se službou spokojeni, dostanete zpět všechny poplatky, a to i za nákup modemu
Od dob covidových lockdownů se domácí internet stal důležitějším než kdy dříve. Už jej nevyužíváme jenom na zábavu, ale dobrou polovinu dne i na práci. Martin Čejka, šéf fixních služeb v O2, popisuje to, že lidé požadují právě kvůli znásobeným home officům větší stabilitu a rychlost. Odklání se proto od menších lokálních poskytovatelů.
Zákazník však stále má obavu o to se někam upsat, protože rozvázat se ze smlouvy je pracné a nikdo nechce platit za službu, kterou nechce využívat. Operátor O2 proto přichází s garancí vrácení peněz do 60 dní od pořízení služby.
„Pokud v průběhu té doby nebude přeci jen spokojený, vrátíme mu všechny poplatky, případně zpět vykoupíme i hardware,“ uvádí Čejka s tím, že nezáleží na tom, o jaký tarif a technologii přenosu se jedná – optika, DSL, 5G, nebo LTE připojení.

Možnost nechat si vrátit peníze v případě nespokojenosti s internetem od O2 platí od 2. ledna a asistenti na zákaznické lince by vám s procesem reklamace měli ochotně pomoci. Celá akce trvá jen do konce března. Pokud tedy O2 neuvede jinak, garance vrácení peněz skončí s 1. dubnem 2023. Pokud si, v extrémním případě, posledního březnového dne objednáte internet, garance vrácení peněz platí maximálně do 30. června 2023. Určitě je třeba na to při pořizování nového internetu myslet.