Aplikace Mobilní banka od Komerční banky přichází ve zcela nová verzi. K návrhu nových funkcí i designu vývojáři přizvali tisícovku klientů KB i jiných bank. Výsledkem má být praktické rozložení funkcí tak, aby odpovídaly uživatelským potřebám. Mobilní banka (včetně Business verze aplikace) jsou nyní výrazně jednodušší. Vzhled aplikace pro Android odpovídá designovým pravidlům platformy a potěší i plná podpora pro nejnovější Android 10.
„Po uživatelských testech prošly nové aplikace změnou grafiky, přidali jsme i moderní tmavý motiv, který šetří jak baterii, tak oči. V menu je jen pět položek. Přitom obsahuje výrazně víc funkčností, než tomu bylo doposud. Položky jsme do menu rozdělili a pojmenovali přesně podle výsledků testování s našimi klienty, ale i klienty ostatních bank,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.
Novinky v aplikaci Mobilní banka
- možnost přihlásit se pomocí rozpoznání obličeje na telefonech s operačním systémem Android 9.0 a vyšší;
- nový maximální denní limit pro platby až do výše 500.000 Kč (stávající max. limit byl 300.000 Kč, nové limity platí i pro iOS);
- zobrazení PIN k platebním kartám;
- zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.);
- výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny;
- přehlednější detaily transakcí;
- hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi);
- opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech).