Až budete mít špatný den, vzpomeňte si na marketingové oddělení Googlu, které na oficiálním twitterovém profilu společnosti opakovaně sdílelo příspěvky o telefonech Pixel z iPhonu. Naposledy se to stalo tuto středu, když se Google snažil přiživit na představení nových tabletů konkurence.
Šéf Applu Tim Cook tweetoval o nových iPadech Pro s čipsetem M2. Pod tímto příspěvkem se tak trochu mimo kontext ozval Google a snažil se uzmout pozornost pro své nové smartphony Pixel 7 a 7 Pro. Středeční tweet o telefonech Pixel byl zveřejněn z iPhonu, jak na screenshotu dokládá portál GizChina. Svůj přešlap si Google uvědomil až 10 hodin poté, tweet smazal a stejný příspěvek nahrál znovu z počítače.
Rozhodně nejde o první takový případ. Jisté zkušenosti má v tomto ohledu zejména korejský Samsung, který již několikrát lákal na své produkty prostřednictvím konkurenčních iPhonů. Maximálně zarážející není ani tolik fakt, že zaměstnanci Samsungu, Googlu a dalších vlastní iPhony, ale že je používají pro firemní propagaci.