Příchod lokalizačních štítků od Applu vzbudil velký zájem o hledání ztracených zařízení. Jeho úspěšné fungování je nicméně podmíněno hustou sítí zařízení, která jsou jejich uživatelé ochotni pro tento účel poskytnout.
Své řešení má k dispozici také Samsung, který vyhledává ztracená zařízení pomocí vlastních lokalizačních štítků SmartTag. Ty využívají síť zařízení od Samsungu a jejich služby SmartThings Find, která je obdobou řešení od Applu. Korejská společnost se nyní pochlubila velikostí vlastní vyhledávací sítě, která dosáhla úctyhodné velikosti 200 milionů „uzlů“. V praxi toto číslo představuje počet aktivních zařízení od Samsungu (telefonů, tabletů či jiných přístrojů), na kterých je funkce vyhledávání ztraceného zařízení aktivována.
Velikost ekosystému je pro správné fungování lokalizačních štítků stěžejní. Hledání předmětů a zařízení je díky husté síti do značné míry nezávislé na připojení k mobilní síti či internetu, což hledání usnadňuje. Jak je na tom největší konkurent Samsungu, bohužel nevíme – Apple se pochlubil pouze informací, že funkci Najít využívá síť „stovek milionů zařízení“.