Sledujte nás na YouTube

Huawei mění strategii: do budoucna bez lowendů a s novou vlajkovou lodí

Čínský technologický gigant Huawei se chystá na změny. I když v domovské Číně bezpochyby patří na mobilní vrchol, celosvětově je stále “pouze” třetí. Za loňský rok se podařilo Huawei prodat 139 milionů smarphonů, což na vyšší příčky nestačí. Plán pro letošní rok přitom navýšili na rovných 150 milionů zařízení. Jaké změny chystá světová trojka, aby se posunula ještě výše?

Hlavní zbraní bude Mate 10. Nová vlajková loď, která půjde přímo proti novému iPhonu. „Budeme mít ještě výkonnější produkt. Mate 10 bude mít delší výdrž baterie, displej přes celou obrazovku, vyšší rychlost, lepší fotoaparát a spoustu dalších funkcí, které mohou konkurovat Applu,“ řekl Richard Yu, ředitel spotřebitelské divize Huawei.

Snahu stát se mobilní jedničkou odnese celé portfolio levných smartphonů. S těmi už v Huawei nepočítají. Ukončujeme výrobu smartphonů spadajících do nejnižšího segmentu, protože maže je příliš nízká a telefony dostatečně nevydělávají. Naší prioritou je Evropa, Čína a Japonsko, kde je ekonomika na vzestupu a kde lidé poptávají vyšší třídy chytrých telefonů,” dodal Yu.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *