HTC se trápí. Za necelé dva roky vystřídalo už tři šéfy marketingu

HTC končí se se svým sloganem „Quietly Brilliant.“ Samotná zpráva sice není tak zajímavá, ale obsahuje další informace: „Měli jsme dostatek inovací, ale nebyli jsme dost hlasití,“ říká Mr. Ho, který je už třetím vedoucím marketingu tchajwanského výrobce za méně než dva roky.


Nový šéf marketingu v HTC, Benjamin Ho

Zní to až neuvěřitelně. Zřejmě proto není divu, že nebylo HTC schopno připravit konzistentní marketingovou strategii. Takto velké firmy připravují produkty a jejich propagaci měsíce, někdy roky dopředu. Jaká tedy bude nová strategie spojená s letošní vlajkovou lodí HTC One? Ho říká, že společnost bude důraznější, ale těžko říct co si pod tím představuje.


HTC One vedle hlavního rivala – Samsung Galaxy S4 

Pan Ho pracoval před HTC pro tchajwanského operátora a pro Motorolu, kde měl na starost asijsko-pacifický region. Samsung má najatou největší PR společnost na světe – Edelman, aby se jim starala o propagaci. Odpovědí HTC je člověk, který nemá žádné zkušenosti mimo Asii. Uvidíme, jak to dopadne. 

Autor článku
David Podzimek
image/svg+xml
+

Kapitoly článku