Sázka na reinkarnaci Nokie 3310 vyšla společnosti HMD beze zbytku, a to jak finančně, tak marketingově. Žádná vlajková loď by k návratu značky Nokia do světa mobilních telefonů neudělala takový humbuk, jako se to povedlo nové „třicetřidesítce“. Není divu, že v HMD vážně zvažují retro strategii zopakovat.
Marketingový šéf HMD Pekka Rantala prozradil serveru TechRadar, že mají ve firmě velmi pozitivní bolesti hlavy, neboť neustále přemýšlí, jak uspokojit poptávku pod Nokii 3310. I když není jasné, kolik kusů 3310 už je v oběhu, na všech trzích je prý silný zájem a telefony jsou konstantně vyprodány. Rantala dále uvedl, že v HMD seriózně analyzují výsledky z této zkušenosti a nevylučují možnost pokračování v tomto druhu přístupu, aby byl v budoucnu součástí celé nabídky.
Rantala nicméně dodal, že HMD není na žádném nostalgickém tripu, naopak chtějí značku Nokia nadále vyjadřovat svěžím a moderním způsobem. Jaký telefon by si podle vás zasloužil moderní reinkarnaci?