Když Google minulý týden představil novou generaci tabletu Nexus 7, tvrdil, že starší model byl nejprodávanějším tabletem v Japonsku během vánoční sezony. To je velmi sebevědomé tvrzení, vzhledem k tomu, jak moc úspěšný je iPad. Proto se v tom někteří lidé začali vrtat a došli k závěru, že Google lhal.
Studie, kterou reklamní gigant využil, byla od japonské výzkumné firmy BCN. Tato společnost podle serveru Apple Insider sleduje pouze 16 procent trhu s tablety v Japonsku. BCN nesleduje prodeje v Apple Storech ani u dvou největších mobilních operátorů. Můžete udělat graf téměř na cokoliv, ale jakákoliv silná prohlášení byste měli mít podloženy kvalitní analýzou a dobrými zdroji. Podobně zavádějící je i graf srovnávající prodeje tabletů a tradičních PC, který Google zveřejnil na konferenci 24. července.
Co byste chtěli od společnosti, která se živý reklamou
Co byste chtěli od člověka, který zjevný zameškal mnoho hodin českého jazyka :D
Sorry, *zjevně autocorrect …
Fail. Kdo jinému jámu kopá…
A jak víte, že mu to taky neprovedla autokorekce/predikce?
epic fail :D