Od 1. listopadu mohou návštěvníci brněnského obchodního centra Vaňkovka navštívit nejnovější O2 Experience Centre. Zákazníci si mohou vyzkoušet moderní technologie a zařízení, které dnešní digitální svět nabízí. Brněnská prodejna se navíc pyšní jako vůbec první prodejna v ČR zcela novým designem interiéru. Tento design bude Telefónica dále aplikovat nejen u nových prodejen, ale postupně i u prodejen současných.

Návštěvníkům bude k dispozici také zóna O2 Chytrá domácnost, kde uvidí na živo, jak si propojit domácí počítač či notebook s telefonem, televizí a ovládat televizi například mobilním telefonem. Hlavním motivem nového designu prodejny je voda a led. Koncept vychází z přirozeného tvarování těchto prvků v přírodě. Důraz je kladen na precizní linie, ostré úhly, účelovou a funkční ergonomii. Novinkou je barevná kombinace – a to lesklá bílá a modročerná barva. Celý prostor působí výrazně jednodušším, vzdušným a harmonickým dojmem. Prodejna má také nový systém značení. Autorem designu je společnost Stavoconsult Praha, architekt Lukáš Vondráček.

Od 7. listopadu do 13. listopadu je navíc pro nové zákazníky, kteří si v brněnském O2 Experience Centre pořídí nový hlasový tarif řady O2 Chytrý Neon, připraven dárek v podobě poukázky ve výši 500 Kč na nákup do Galerie Vaňkovka.
Co všechno bylo potřeba k vybudování O2 Experience centra v Brně?
| 10 500 kg | Zpracovaného materiálu |
| 8 800 m | Kabelů |
| 1 900 m | Nosníků |
| 380 m 2 | Sádrokartonu |
| 98 ks | Svítidel |
| 150 ks | Zásuvek |
| 150 kg | Barev |
| 15 ks | PC a serverů |
| 1800 hodin | Práce |