Sledujte nás na YouTube

Druhé O2 Experience Centre v Brně otevřeno

Od 1. listopadu mohou návštěvníci brněnského obchodního centra Vaňkovka navštívit nejnovější O2 Experience Centre. Zákazníci si mohou vyzkoušet moderní technologie a zařízení, které dnešní digitální svět nabízí. Brněnská prodejna se navíc pyšní jako vůbec první prodejna v ČR zcela novým designem interiéru. Tento design bude Telefónica dále aplikovat nejen u nových prodejen, ale postupně i u prodejen současných.

 

Návštěvníkům bude k dispozici také zóna O2 Chytrá domácnost, kde uvidí na živo, jak si propojit domácí počítač či notebook s telefonem, televizí a ovládat televizi například mobilním telefonem. Hlavním motivem nového designu prodejny je voda a led. Koncept vychází z přirozeného tvarování těchto prvků v přírodě. Důraz je kladen na precizní linie, ostré úhly, účelovou a funkční ergonomii. Novinkou je barevná kombinace – a to lesklá bílá a modročerná barva. Celý prostor působí výrazně jednodušším, vzdušným a harmonickým dojmem. Prodejna má také nový systém značení. Autorem designu je společnost Stavoconsult Praha, architekt Lukáš Vondráček.

 

Od 7. listopadu do 13. listopadu je navíc pro nové zákazníky, kteří si v brněnském O2 Experience Centre pořídí nový hlasový tarif řady O2 Chytrý Neon, připraven dárek v podobě poukázky ve výši 500 Kč na nákup do Galerie Vaňkovka.

Co všechno bylo potřeba k vybudování O2 Experience centra v Brně?

10 500 kgZpracovaného materiálu
8 800 mKabelů
1 900 mNosníků
380 m 2Sádrokartonu
98 ksSvítidel
150 ksZásuvek
150 kgBarev
15 ksPC a serverů
1800 hodinPráce

Michal Javůrek

Přidejte komentář

Upozornění: pokud odešlete anonymní komentář s příliš mnoha odkazy, případně použijete nesrozumitelné jméno či neexistující e-mail, může se stát, že náš systém pro rozpoznávání komentářů příspěvek detekuje jako spam. V takovém případě nebude komentář publikován hned, ale bude potřeba jej schválit, což může nějaký čas zabrat. Vyžadované informace jsou označeny *