TOPlist

Detailní schémata odhalují vzhled i rozměry chystaných iPhonů

Apple by měl letos představit celkem tři nové iPhony, pokud tedy pomineme spekulace o druhé generaci iPhone SE. V září bychom se měli dočkat nástupce iPhone X, jeho větší varianty s přídomkem Plus a také základního iPhonu s LCD displejem. Magazín Forbes nyní zveřejnil schémata největšího a nejmenšího modelu získané od výrobce ochranných krytů Ghostek.

iPhone X Plus

Největší iPhone má vypadat podobně jako současný iPhone X, avšak s větším 6,5″ displejem se stejným poměrem stran 19:9. I s takto obřím panelem má být půdorysná plocha telefonu menší než u současného iPhone 8 Plus, konkrétně 157,2 × 77,1 mm.

Telefon má mít skleněná záda a ocelové šasi, což se má projevit na celkové hmotnosti, která má činit 202 gramů. V levém horním rohu zad se bude krčit oválný fotomodul s vertikálně situovanými čočkami; zatímco Forbes hovoří o třech čočkách, my odhadujeme, že prostřední kruh bude stejně jako loni patřit přisvětlovací LED. Ve výřezu na čelní straně pak nebude chybět druhá generace TrueDepth kamerky.

iPhone (2018)

Design základního iPhonu bude také vycházet z iPhone X, avšak dojde k několika kompromisům – přední stranu bude vyplňovat levnější LCD displej bez podpory 3D Touch, v jeho výřezu se má nacházet současná první generace TrueDepth kamerky a na zádech pak najdeme pouze jednočočkový fotoaparát.

Rozměry nejlevnějšího jablečného telefonu, který se zřejmě bude jmenovat pouze iPhone, mají být 147,1 × 71,52 mm; má tak být o pár milimetrů větší než nástupce iPhone X, který si zřejmě podrží 5,8″ displej i rozměry.

Podle posledních informací má Apple v plánu zvýšit atraktivitu letošních iPhonů nižší cenou, která má v případě nejlevnějšího modelu začínat už na 600 až 700 dolarech (asi 13,1 – 15,2 tisíc korun bez DPH).







Nepřehlédněte

Letošní iPhony mají být překvapivě levnější než ty loňské

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích.

Kapitoly článku