Když Apple nedávno představil vlastní program pro domácí opravy svých zařízení, většinu veřejnosti překvapil. Nyní se k tomuto kroku odhodlal i čínský gigant Xiaomi. Po letech soudních sporů tak další firma usoudila, že bude lepší svým uživatelům nabídnout originální náhradní díly spolu s manuály k opravám než neustále bojovat o další zisky za specializované opravy.
Ačkoliv jsme se zatím nedočkali žádných konkrétních kontur ani termínů nové služby, Xiaomi na Twitter pověsilo obrázek, který evokuje lepší zákaznický servis právě v podobě možnosti oprav, dostupnosti dílů a servisních manuálů.
𝗪𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲.
For us, it's always been about 𝗬𝗼𝘂
It's been about 𝗬𝗼𝘂𝗿 experience with us.
We've always strived to put 𝗬𝗼𝘂 first.
And now, we're taking things a notch higher, just for 𝗬𝗼𝘂.
𝗪𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲.Stay tuned! pic.twitter.com/dBkTbT9o9q
— Xiaomi India (@XiaomiIndia) November 23, 2021
V textu pak zdůrazňuje soustředění na zákazníka a upřednostnění jeho požadavků. Nápis „Stay tuned“ pak značí, že během následujících dní nebo maximálně týdnů přijde oficiální odhalení nové služby.
Tweet pochází z indického zastoupení Xiaomi. Je tedy možné, že v Indii se nová služba začne testovat jako první a později se rozšíří do dalších zemí. To jsou ale pouhé spekulace. Doufejme, že Xiaomi brzy detailněji popíše, co chystá, a další společnosti se Applem a Xiaomi inspirují a s podobnými kroky přijdou také.