Sledujte nás na YouTube

Tesla je opět nejrychlejší elektromobil světa, těsně překonala Faraday Future

Nedávno představený model s číslem 91 od společnosti Faraday Future se mohl pyšnit titulem nejrychlejšího elektromobilu světa. Z 0 na 100 km/h dokázal zrychlit za 2,39 sekund, což je velmi působivá hodnota, které dosahuje jen málo supersportů jezdících na fosilní paliva. Tento titul mu však příliš dlouho nevydržel.

2016-Tesla-Model-S-P90D-front-three-quarter (Medium)

Tesla totiž uvolnila aktualizaci, která model 91 předčí. V konfiguraci P100D dokáže Model S v Ludicrous Plus módu zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,389 sekund. Nejedná se o překlep, opravdu se jedná o snížení o jednu tisícinu (0,001) sekundy. Elon Musk však věří, že do budoucna bude možné softwarově snížit tento čas dokonce na 2,34 sekundy. Ze strany Tesly se nejspíše jedná spíše o žertík, nicméně bude zajímavé sledovat, jak si obě automobilky na trhu povedou.

David Preiss

Student vysoké školy žijící v Praze. Rád zkouší nové věci a neustále šilhá po novém telefonu, i když ho nepotřebuje. Fanoušek Elona Muska a jeho projektů, především pak vozů Tesla. Rád běhá, plave a odpočívá na gauči.

6 komentářů

  1. Faraday (neregistrovaný)

    Az na to, ze to neni 0-100 km/h, ale 0-60 mph. To je nejakych 96,56 km/h

  2. Wladeq (neregistrovaný)

    Až na to že to není nejrychlejší elektromobil, nýbrž má největší akceleraci…Ta novinařina je fakt parodie, když neumíte vymyslet ani blbý titulek tak, aby byl smysluplný

  3. Petr (neregistrovaný)

    A FF ten vůz nemá, jen ho slibuje do budnoucna. Navíc se jedná o odstrojenou verzi vozu, tedy s výrazně sníženou hmotností oproti produkčnímu. U Modelu S se přepokládá, že P100DL s nejnovějším updatem se takto odstrojená verze dostane někam kolem 2,1s. Čili porovnávají se zde zcela nesmyslná čísla…

  4. Lister0 (neregistrovaný)

    Tak fosilní paliva říkáte…https://www.youtube.com/watch?v=_3CqNoQG9f4 :)

  5. Jirka (neregistrovaný)

    Co tady zase dela ten kram na baterky? To uz opravdu neni o cem psat?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *