HTC u svého letošního vlajkového smartphonu U11 porušilo veškeré zvyky a vyměnilo tradiční kovové unibody tělo za kombinaci kovového rámečku a skleněných zad. Přestože z hlediska odolnosti se jedná o krok zpět, skleněné telefony jsou v současnosti velmi oblíbené a zdá se, že tato změna HTC pomáhá.
HTC U11 se na vybraných trzích prodává necelých měsíc, a podle prezidenta mobilní divize HTC Changa Chia-lina již tato krátká doba stačila k tomu, aby tento telefon překonal prodeje obou svých předchůdců – HTC 10 a HTC One M9. Přestože se vůbec nejednalo o špatné telefony, konkurence dokázala vždy dojít o krůček dále a dokázala nasadit oproti HTC nižší cenu.
Mobilní divize tak tchajwanskou firmu po několik čtvrtletí udržuje v červených číslech, prodeje U11 však naznačují světlejší zítřky. Ředitelka Cher Wang dokonce v této souvislosti vidí pro HTC velmi slibný finanční rok. Bohužel zatím se bavíme pouze v relativních hodnotách; kolik kusů U11 HTC prodalo, nevíme.