Prince of Persia opět v problémech. Očekávaná předělávka Písků času mění vývojáře

prince of persia the sands of time remake

Chystaný remake dnes již legendární videohry Prince of Persia: Sands of Time se prakticky od svého oznámení zmítá v produkčních problémech. Po několika odkladech – včetně toho posledního, po němž hra dokonce úplně ztratila datum vydání – přichází další nepříjemná zpráva. Společnost Ubisoft se totiž rozhodla přesunout vývoj ze svých indických studií Pune a Mumbai do kanadského Montrealu.

Návrat Prince

Útěchou by fanouškům mohla být především skutečnost, že se vývoj vrací do rukou původního montrealského týmu, který stál u zrodu originálu z roku 2003. „Pobočka v Montrealu naváže na práci svých předchůdců. V tuto chvíli však tvůrci potřebují čas na přeskupení, aby mohli důstojně oživit tuto nesmrtelnou klasiku,“ stojí v oficiálním prohlášení na sociálních sítích.

Otázkou sice zůstává, kolik vývojářů z původního tvůrčího týmu zde stále pracuje, nicméně právě montrealské pobočce Ubisoft běžně svěřuje své největší herní série včetně značek Far Cry či Assassin’s Creed. Jedno je však jisté – na kanadské tvůrce čeká ještě spousta práce, takže nových záběrů se jen tak nedočkáme.



tomb raider



Nepřehlédněte

Překvapivý tah v herním průmyslu. Značka Tomb Raider nečekaně mění majitele

Hra měla původně vyjít už v lednu 2021 pro Xbox One, PS4 a PC. Nejprve však došlo k několikaměsíčnímu odkladu a následně i ztrátě data vydání. Z pohledu indických studií Pune a Mumbai šlo o první projekt v roli vedoucích týmů – dosud pouze asistovala při vývoji titulů jako Just Dance nebo Steep.

Autor článku
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.
image/svg+xml
+

Kapitoly článku