Chystaný remake dnes již legendární videohry Prince of Persia: Sands of Time se prakticky od svého oznámení zmítá v produkčních problémech. Po několika odkladech – včetně toho posledního, po němž hra dokonce úplně ztratila datum vydání – přichází další nepříjemná zpráva. Společnost Ubisoft se totiž rozhodla přesunout vývoj ze svých indických studií Pune a Mumbai do kanadského Montrealu.
Útěchou by fanouškům mohla být především skutečnost, že se vývoj vrací do rukou původního montrealského týmu, který stál u zrodu originálu z roku 2003. „Pobočka v Montrealu naváže na práci svých předchůdců. V tuto chvíli však tvůrci potřebují čas na přeskupení, aby mohli důstojně oživit tuto nesmrtelnou klasiku,“ stojí v oficiálním prohlášení na sociálních sítích.
An update on the development of Prince of Persia: The Sands of Time Remake pic.twitter.com/8xQpqyPSwQ
— Prince of Persia (@princeofpersia) May 3, 2022
Otázkou sice zůstává, kolik vývojářů z původního tvůrčího týmu zde stále pracuje, nicméně právě montrealské pobočce Ubisoft běžně svěřuje své největší herní série včetně značek Far Cry či Assassin’s Creed. Jedno je však jisté – na kanadské tvůrce čeká ještě spousta práce, takže nových záběrů se jen tak nedočkáme.
Hra měla původně vyjít už v lednu 2021 pro Xbox One, PS4 a PC. Nejprve však došlo k několikaměsíčnímu odkladu a následně i ztrátě data vydání. Z pohledu indických studií Pune a Mumbai šlo o první projekt v roli vedoucích týmů – dosud pouze asistovala při vývoji titulů jako Just Dance nebo Steep.