TOPlist

Nová reklama Samsungu: nikdo nechápe, proč srovnává Galaxy S9 a iPhone 6

Válka mezi dvěma největšími výrobci mobilních telefonů na světě trvá už několik let, přičemž stále se nezdá, že by měla brzy skončit. Odvěký rival společnosti s nakousnutým jablkem ve znaku, korejský Samsung, si nyní znovu přisadil a strefil se do uživatelů iPhonu v nové reklamě na svou vlajkovou loď Samsung Galaxy S9, kterou jsme recenzovali. V nové reklamě sledujeme příběh slečny, která se ne a ne vzdát svého již postaršího iPhonu 6.

https://www.youtube.com/watch?v=3qhW1sDPHYI

S ním zažívá spoustu nepříjemných situací, které náhodní kolemjdoucí s nejnovějším Samsungem zvládají levou zadní. Nakonec se i ona rozhodne pro upgrade, samozřejmě pod křídly Samsungu. Z celé reklamy si ovšem divák odnese zcela jiný poznatek, než Korejci původně zamýšleli. Proč Samsung srovnává svou vlajkovou loď s několik let starým iPhonem? Že by si na stejnou váhovou kategorii, tedy iPhone X, dostatečně nevěřil?

Srovnání Galaxy S9 a iPhonu 6 je mimo

Útočné a srovnávací reklamy jsou ve Spojených státech běžné, nicméně otázkou zůstává, jestli uživatelé iPhonu po shlédnutí asi minutové reklamy skutečně přejdou ke konkurenci. Hlavním smyslem reklamy je totiž poukázat na fakt, že jablíčkáři se svých iPhonů drží zuby nehty. Což není nic překvapivého vzhledem k tomu, že majitelé iPhonů patří mezi nejloajálnější zákazníky. Samsung si sice v konkurenčním boji přisadil, nicméně efekt patrně nebude velký.

Autor článku Michael Chrobok
Michael Chrobok
Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Kapitoly článku