Domů » Bleskovky » Need for Speed: No Limits běžící na API Vulkan nabídne konzolovou grafiku

Need for Speed: No Limits běžící na API Vulkan nabídne konzolovou grafiku

Společnost Google na vývojářské konferenci I/O, která se konala před pár dny, představila novinky příští verze operačního systému Android. Novinek bylo několik a jednou z nich byla integrace nového grafického API Vulkan do nastávající verze Androidu N.

Nové API má pomoci zejména vývojářům her, kteří díky němu mohou uživatelům přinést lépe vypadající tituly a do her implementovat například Motion blur (rozmazání pohybu), pokročilé odlesky objektů nebo lépe vypadající efekty vody a řadu dalších.

Na nově zveřejněném videu ze hry Need for Speed: No Limits lze vidět rozdíl mezi starším OpenGL a novým API Vulkan. Grafika se už pomalu přibližuje těm konzolovým, avšak samotná hratelnost má stále co dohánět.

Samsung Galaxy S7 a S7 edge API Vulkan již nativně podporují, bohužel aplikací je prozatím málo. Ty budou ve velkém přibývat až po oficiálním vydání Androidu N.

Xaver Jandura

Milovník „road trip" cestování a exotického jídla, velký fanoušek a zároveň kritik Apple zařízení, rád boxuji, cvičím jógu a přemýšlím u sklenky vína.
Sledování diskuze
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments