LG také umí dělat hezké reklamy. Tahle na model G6 se vám bude líbit

Včera jsme v našem srovnávacím článku o modelů G6 a Galaxy S8 značcce LG vytýkali, že má vůči Samsungu jednoduše slabší marketing. Zatímco o Galaxy S8 je slyšet ze všech směrů, v případě LG G6 tomu tak zdaleka není. A doposud vydané reklamní spoty na YouTube měl Samsung opět lépe zpracované, než LG – vzpomeňte si například na vtipnou reklamu s pštrosy a VR.

LG ale nyní vrací úder povedeným klipem, ve kterém propaguje všechny klíčové vlastnosti modelu G6. Ve dvouapůlminutovém videu jej výrobce podrobí vodní koupeli, testu v prachu, teplotním výkyvům (-20 až +60 stupňů Celsia), či rychlému nabíjení Qualcomm Quick Charge 3.0 (za 35 minut se akumulátor dokáže nabít na 50 procent své kapacity). Telefon celkem přežije 14 typů testu včetně nejrůznějších pádů.

https://www.youtube.com/watch?v=njgqb5SpeGs

Podle našich informací se u nás G6ka bude prodávat pouze v jedné barvě (Ice Platinum); na českém trhu by se telefon měl objevit v druhé polovině dubna. Českou cenu novinka zatím stanovenou nemá, nicméně v Německu se bude prodávat za 749 euro v případě 32GB varianty, což je zhruba 19 890 Kč.

Autor článku
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku