K vybraným smartphonům Xiaomi dárek zdarma

Domů » Recenze » Test Hyundai i30 Fastback N: české kimči

Test Hyundai i30 Fastback N: české kimči

Vyrábí se v Česku, má velký kufr a silné sportovní ambice. Co je to za auto? Jistě, mohla by to být Škoda Octavia RS, ale není. Je to Hyundai i30. V karosářském provedení Fastback a s rychlým písmenem N.

Kdo vyžaduje větší kufr, toho Fastback osloví. Zadnímu spojleru se přezdívá "kachní ocas".
Kdo vyžaduje větší kufr, toho Fastback osloví. Zadnímu spojleru se přezdívá „kachní ocas“.

Test Hyundai i30 Fastback N: Co znamená to N?

Možná se na rychlý Hyundai budete dívat skrz prsty s tím, že tato automobilka přece nikdy nedělala auta, která chytnou za srdce a náročnému řidiči nemají co nabídnout. Jenže to už dávno neplatí. Hyundai pod svá křídla vzal Alberta Biermanna. Že vám toto jméno nic neříká? Vězte, že tento pán nastoupil už v roce 2015 do Hyundaie, dříve působil jako šéf v BMW, konkrétně divizi M, tedy snad toho nejsportovnějšího, co automobilový průmysl zná. A to N je označení sportovní divize Hyundai. N jako závodní okruh Nürburgring.

Test Hyundai i30 Fastback N: +12 cm

Hyundai i30 N se prodává ve dvou karosářských verzích (kombík existuje také, ale ne v ostrém provedení N). Jako klasický hatchback s useknutou zádí a pak jako fastback, s nafouknutým zavazadelníkem. Ten k autu přidává 12 cm a 55 litrů zavazadlového prostoru. Hatchback za nás vypadá lépe, je sportovnější, ale větší zavazadelník u zákazníků často vítězí.

Vzpěra v kufru není jen na efekt. Celé auto je opravdu velmi tuhé.
Vzpěra v kufru není jen na efekt. Celé auto je opravdu velmi tuhé.

Test Hyundai i30 Fastback N: Technický základ

Pokud chcete postavit rychlé auto, potřebujete dobrý technický základ. Začněme motorem. Jde o benzínový dvoulitr, kterému pomáhá turbodmychadlo. Nabídne výkon 202 kW a točivý moment krátkodobě až 378 N.m. Přičemž se nechává ochotně vytáčet až k 7000 otáčkám. Motoru statně sekunduje podvozek. S nastavitelnými, ale velmi tvrdými tlumiči. I v nejkomfortnějším režimu jede Fastback jako motokára. Je to logické. Nekupujete si ostré auto, abyste jezdili houpavě.

Motor nemá chybu. Líbí se mu, když mu stojíte na krku a vytáčíte ho až k červenému poli.
Motor nemá chybu. Líbí se mu, když mu stojíte na krku a vytáčíte ho až k červenému poli.

Třetí dílek úspěchu je přední diferenciál s omezenou svorností. I když je Hyundai jen předokolka, umožňuje tento diferenciál neuvěřitelné kusy. V zatáčce můžete držet plyn na podlaze, otáčky můžou lízat červené pole a stejně vás auto vytáhne bez protestů ven. Jen v málokterém voze funguje diferenciál tak dobře. Na trase s utaženými a pomalými zatáčkami bude i30 N jedna z nejrychlejších předokolek.

Test Hyundai i30 Fastback N: co ten zbytek?

Ani popel nemůžeme říct na řízení. Je přesné, nabízí i slušnou zpětnou vazbu (na elektromechanický posilovač), je až překvapivě tuhé. Ale to opět ke sportovnímu autu patří. Rovněž brzdy fungují tak, jak mají. Na okruhu byste je asi dostali, na okreskách jsou k neutahání. Jedinou vadou na kráse je převodovka. Funguje vlastně dobře. Hodně dobře, jenže pár týdnů nazpět jsem jezdil s hatchbackem a tam fungovala ještě o třídu lépe. Technicky by přitom mělo jít o identické skříně. I tak ale patří převodovka k tomu nejlepšímu, co můžete mít.

Všechny části vozu fungují prakticky dokonale. Nejslabším článkem je manuální převodovka, ale pořád je to dobré.
Všechny části vozu fungují prakticky dokonale. Nejslabším článkem je manuální převodovka, ale pořád je to dobré.

Test Hyundai i30 Fastback N: infotainment

V ceně vozu bez příplatku je 8″ displej s pokročilým infotainmentem. Nabízí jak Android Auto, tak Apple CarPlay, takže by vlastně už nic jiného nemusel obsahovat. Kromě rádia a přehrávače médií (se slušnou zvukovou aparaturou) nabízí také navigaci. Pokud vytvoříte systému Wi-Fi hot-spot, umí se k němu připojit a pak také využívat on-line funkce. V případě navigace tak stačí napsat buď obecný název, nebo třeba zcela konkrétní podnik, který chcete najít, systém se podívá na Google a najde cíl vaší cesty. On-line funkce umí využít i aplikace Počasí (mrkněte se na fotografie) a umí zobrazit i ceny paliv na okolních čerpacích stanicích. A to se bude hodit. Sice stačí tankovat obyčejný 95 oktanový Natural, ale pokud budete naplno využívat potenciál vozu, počítejte s tím, že budete jezdit se spotřebou kolem 10 litrů.

Gadgety

Kromě rychlých aut vás baví také konzolové hry? Z i30 N budete nadšení. Na displeji je možné nechat zobrazovat nejrůznější informace o jízdě, jako je třeba přetížení, graf výkonu a točivého momentu, plnící tlak turba, zkrátka něco pro hračičky. Je to skvělé.

Asistenční systémy

Hyundai je vybavený kamerou, který umí číst dopravní značky a také jízdní pruhy na silnici. Upozorní vás tak na překročení rychlosti, které je v tomto autě skutečně jednoduché. Na dálnici nebo rychlostní silnici se tolik nemusíte zabývat řízením, protože auto se v pruhu umí držet samo. Škoda, že tempomat není adaptivní. Drží jen navolenou rychlost, neumí si držet odstup od vozu před vámi.

Náhodným střetnutím ve městě by měl zabránit systém autonomního nouzového brzdění.

Myslete na něj

Hyundai i30 Fastback N má šanci na úspěch. Nabízí velký zavazadlový prostor, stojí rozumné peníze a poskytne vynikající jízdní zážitek. Je třeba ale brát v potaz, že je určený více pro řidičské puritány. Odpružení i celkové nastavení auto je určeno pro ty, kteří si chtějí jízdu užít a jezdit především ostře.

Hyundai i30 Fastback N

8.7

VZHLED A ZPRACOVÁNÍ INTERIÉRU

8.2/10

PROPOJITELNOST S TELEFONEM

8.5/10

TECHNOLOGICKÁ VÝBAVA

8.5/10

JÍZDNÍ VLASTNOSTI

9.7/10

Klady (+)

  • nekompromisní jízdní vlastnosti
  • silný motor
  • poctivá technika
  • spousta hračiček
  • dobrá cena

Zápory (–)

  • i v komfortu velmi tvrdé
  • řazení mohlo být lepší
  • bez vzdáleného přístupu
  • analogová přístrojovka

Vratislav Klega

Milovník automobilů, chytrých hračiček, gadgetů. Analytik každým coulem, který miluje matematiku, fyziku a sociální sítě.

54 komentářů

  1. Johny (neregistrovaný)

    Jezdil jsem v Hyundaich snad všech verzí a za mě jsou to otřesný auta s naprosto bizzarní nečitelnou odezvou. Osobně je považuji za zdraví nebezpečné, protože když se auto začne na kluzké vozovce nebo v případě kritické situace chovat nepřirozeně, odrazí se to i v chybné reakci řidiče. Za mě určitě nedoporučuji, ani i30, ano i40 a ani santa fe – zvlášť v automatu, pokud nechcete přijít do půl hodiny o zuby. Navíc nevim ale, proč o tom čtu tady

    • Mě se Hyundai vůbec nelíbí, design je pro mě naprosto odporný.
      Kvalitu soudit nemohu jen z toho co se kde docitam ale známý má i nebo ix30a co vím je s ním spokojen, jednou jsme s ním jel a tak nejsk normál

      • Johny (neregistrovaný)

        Nikomu svuj názor nenutim, nežiju ani v potřebě srovnání se škodovkami, osobně mám mezi auty jiné favority. Tohle je moje zkušenost. Když můžu, tak už si Hyundaie nepůjčuju – dost často ale jsou to jediný auta kterých maj dost :D

    • „Navíc nevim ale, proč o tom čtu tady“

      Ono by to fakt tolik nevadilo, uz jsem si nejak zvykl, ze tu jednou za cas neco takovyho pristane, kdyby aspon ta kvalita byla za neco. Oproti recenzim ze serveru, kde se autami alespon z pulky zabyvaji, tady fakt proste je sotva tretina (nemyslim ani mnozstvim textu jako takoveho, ale jeho informacni hodnoty..). Vlastne i ta cena je tu zminena jako „stojí rozumné peníze“. Pokud se clovek o auta nezajima, tak ho tahle recenze nijak nenalaka/nijak zvlast ho informacne neobohati a pokud zajima, tak tady to proste fakt nestaci srry. Telefony a dalsi smart zarizeni tady maji recenze povetsinou dobre (treba i ty fotoduely kdyby nechybelo video), ale ty auta fakt nic moc:/ Bud nejak vyrazne posilit anebo opustit

      • Johny (neregistrovaný)

        Já recenze aut už ani moc nečtu. Maximálně kouknu na Wheeler Dealers, zbytek mi přijde naprosto zbytečnej bez jakýkoliv informace. Pokaždý akorát shill, na to se můžu vykašlat.

      • Jako ja bych si to tu trochu i precetl. Ale z takovehleho clanku se obavam, ze si clovek proste moc neodnese. A uz tu tyhle recenze jsou dost dlouho, aby to mohlo nejak vypadat imho.

      • Vratislav Klega

        Díky za zpětnou vazbu. Proč tady recenze je – proto, že se zde díváme právě i na Smart věci, které jinde nenajdete. Jak je to s AppleCar či Android Auto, jaké aplikace umí infotainment spustit, jak se systém umí připojit k internetu a co všechno umí natáhnout, jaké gadgety jsou v autě k dispozici atd. To jsou informace, které jinde nenajdete. No a zakomponování celého auta a jeho charakteristiky k tomu patří. Pokud budete mít další podněty, co přidat/upravit, klidně napište. Díky a hezký den.

      • Vratislav: Tak treba konkretne tu mi chyba prave ta cena nebo nejake fotky celkoveho interieru, kdyz tu mluvime o infotainmentu a podobnych kravinkach. Fotky potom treba i doplnit na zadek auta, ktery tu nikde neni…
        Proste mi prijde, ze z tehle recenze se dozvim jen, ze je tu rychlejsi huyndai, ktery podporuje Android Auto a Carplay. Poradne ani nevim jak auto vypada, jak treba pusobi oproti ostatnim v jeho tride… Na cokoliv dalsiho se proste musim poohlednout jinam.

      • Vratislav Klega

        Díky, rozumím. S cenou je to těžké. Psát cenu již od nemá smysl. Protože ta je vždy uměle podtržená, aby byla co nejnižší. Naopak novinářská auta bývají v plné výbavě, včetně každého nesmyslu, takže také moc neodráží realitu. Navíc ceníková cena je jedna věc, v autosalonu obvykle auto koupíte se slevou 10 – 30 %, takže informační hodnota je opravdu špatná.
        Fotky interiéru – OK, příště na to budu myslet. Soustředil jsem se více na detaily.
        Díky moc za zpětnou vazbu.

    • Díky za tu pohádku, krásně se mi bude usínat…

      • Johny (neregistrovaný)

        sladké sny, sociálku…

      • Slunce svítí (neregistrovaný)

        Johny, ty jeden z největších sociálů někoho častuješ sociálem.

    • Vratislav Klega

      Dobrý den, asi se shodneme na tom, že Hyundai před 10 lety není to samé, co Hyundai nyní. Tohle auto je opravdu dobré. Vyzkoušejte.

      • Johny (neregistrovaný)

        Nejezdím s Hyundai před 10 lety. Jezdím s auty z půjčoven od Avisu, Hertz, Enterprise(ty teda nikdy nerezervuji já)… Nejčastěji ale od AVISu, protože na něj mam za ty roky už docela zajímavou slevu a v případě problému se s nima vždy bez problému domluvím. A právě AVIS má hodně Hyundaiů ve své nabídce a prakticky vždy to jsou maximálně rok stará auta. Takže je dost pravděpodobné, že vyzkouším i tuhle šunku, protože mi nic jinýho nezbyde :D

      • Roman Dubravský (neregistrovaný)

        Vyzkoušel jsem. To auto je krásné, dokonale zpracované a jede jako raketa. V podstatě není jak v běžném provozu jeho vlastnosti využít. S cenou je to jednoduché, jsou jen dvě verze – N za asi 770 tis. a N Performance za asi 800 tis. Já si to nekoupím, nepotřebuju to a nemám na to. Ale za auto na hranici mezi sportovním a závodním to asi tak moc není. BTW: pro ty, kteří by rádi káru, která navenek vypadá, ale uvnitř je běžná technika, je verze N-line.

    • Radek (neregistrovaný)

      To si delas srandu, ne. Hyundai je dnes technologicky uplne jinde nez vetsi jinych automibilek. Dnesni I30 snese uplne srovnani s auty stejne tridy a v necem i prekonava. Ja si prave novou i30 vybral z duvodu technologicky pokrocilych funkci, ktere auta nizsi stredni vubec nemaji. Design je podle vkusu, ale me se korejska auta libi. Nechapu jak se muze chovat v kriticke situaci neprirozene, koukal jste nekdy na testy co i30 mela? Ma v zakladu vyceprvkovou zadni napravu a podvozek by ji mohlo zavidet 90% aut stejne tridy. Bavime se samozrejme o normalni i30. Nko je uplne jine auto..

      • Johny (neregistrovaný)

        Jak řikam, nikomu svuj názor nevnucuju. Vlastně mi to ani moc nezajímá, prostě subjektivně se mi jiná auta řídí podstatně lépe a lépe se mi kontroluje co dělají. Hyundai, Kia a Daewoo jsou pinákly motoristického inženýringu… Já si schutí dojedu pro značku raději „na ostrov“.

    • Jj (neregistrovaný)

      Jde vidět, že jsi nikdy neseděl v N verzi.

      Já osobně Hyundai nemusím a nejspíš bych si ho nikdy nekoupil, ale i30N (hatchback) jsem měl půjčenou na víkend a mohu říct že jsem se takhle dlouho v autě nebavil. To auto je vynikající co se jízdních vlastností týče! Drží jak přikované, perfektně jede i řadí a navíc neskutečně zní (ano zpětná klapka dělá svoje). Do teď si pamatuji výraz všech frajerů v BMW a podobných jak udiveně civěli na ujíždějící hyundai.

      Aneb nekomentuj něco co neznáš. i30N není obyčejné auto.

      • Johny (neregistrovaný)

        An then everybody clapped :D Hahahahahaha, stories which never happened :D Takovejhle příběh už jsem dlouho neslyšel :D Stejně tak mi přijde vtipný, kolik se tu vyrojilo hyundai anonymních řidičů :DD

      • Jj (neregistrovaný)

        Johny: chceš poslat fotky a videa? nebo ti to tvůj strach z toho, že mám pravdu nedovolí? ;)

  2. Hot hatch (nebo spíš hot fast) má v záporech, že je moc tvrdý. Autem jsem sice nejel, ale nikdo jiný tohle v recenzích nezmiňuje, právě naopak – třeba Renault Megane RS je tvrdší. Pokud nemáte s takovým typem aut zkušenosti, tak je nerecenzujte. Tohle nemá za cíl být „RelativněSvižná“ oktávka (RS), která i na nejtvrdší podvozek je prostě pořád měkká.
    I když jsem autem nejel, spousta lidí se shodlo, že tohle se Hyundaii povedlo a narozdíl od oktávky by si to „RS“ zasloužil. Tak ji z toho prosím nedělejte.

    • Vratislav Klega

      Dobrý den, asi jste to nečetl celé. V záporech je napsané „i v komfortu velmi tvrdé“. Je to tak, že auto má stavitelné tlumiče a i když jsou dané na co největší komfort, pořád jsou hodně tvrdé. Kromě toho v recenzi to rozepisuji podrobně. Díky za přečtení a komentář.

      • Ale to je očekávatelné, že když jsou tlumiče na jedné straně tvrdé a tuhé (což je u tohohle auta naprosto správně a očekávané chování), tak od nich na straně druhé nelze čekat komfort mercedesu s airmaticem. Spousta lidí si mylně myslí, že nastavitelné tlumiče jsou všehoschopné a z mercedesu udělají formuli 1 a naopak z hot hatche udělají mercedes. Prostě ně!

  3. SELTINO (neregistrovaný)

    Je vidět že rádoby, recenzi psal člověk který toho o autech moc neví. Nejsem fanda značky Hyundai, ale konkrétně Nko je jeden z nejvydarenejsich hothatchu obecně, zvláštní že si tady stěžuje na tvrdší podvozek, když se jedná o hothatch, nebo na řazení, které je ve všech recenzích vnímáno velice kladne. A pro fandy značky Škoda co tohle auto hani, tak konkrétně na tohle auto nemá Škodovka žádnou odpověď, prototoze ta žádne pořádně ostré auto nedělá a RS (rádoby sport) opravdu není ostré auto, pouze rodinné auto se silnějším motorem…

  4. xzeit (neregistrovaný)

    Me stačí jedničková Octavia 1.9 TDI. U nás v Ostravě to je jako mít Ferrari. Když k tomu vytáhnu svůj Máte 20 Pro na úvěr z Electroworldi se širokoúhlým objektivem, tak mi padají k nohám.

  5. Ivan (neregistrovaný)

    Byť nevidím důvod proč si kupovat sportovní korejské auto, od automobilky která nemá žádnou tradici, a navíc odvádí své zisky kamsi do asie (to už si můžu rovnou koupit nějakou kopii z číny). Ale hlavně nevím proč o tom čtu na tomto serveru… možná dobře zaplacená reklama, pak ale rovnou napište, že se jedná o reklamu.

  6. Objem nádrže je v tomto případě podstatnější jak objem kufru. ;)

    Mluvil jsem s majitelem, když s tímto člověk jede sportovněji, tak každých 350 km musí zastavit pro natankování. A to je fakt průser.

    • Tak větší by být mohla, ale tohle není auto na dovolenou do Chorvatska nebo na dlouhé trasy. Spíš na zábavnou jízdu kolem svého domova. V rodině máme superba 3 2.0 TSI a ten s 65l a s těžkou nohou najezdí jen kolem 500km. To se od takového auta asi očekává.
      Když někdo chce 1000km dojezd, koupí nějaké 2-3.0 TDI a má vystaraný. Problém je, že zas přijde o jakoukoliv zábavu.

  7. Bjørn (neregistrovaný)

    Dneska už bych do manuálu nešel. Otrocky šmrdlat pákou a sešlapovat uplně zbytečný třetí pedál i několiksetkrát za jízdu je čistý masochismus.

    • Tomáš (neregistrovaný)

      Tak to jsi neměl psát na cz webu. Za to tě ukamenují :D automaty jsou samozřejmost přes padesát let. Jen tady lidi vždy najdou důvody proč mít prehistorický manuál :D

      • Ja bych nikoho nekamenoval za cizi preference, ale sam osobne si manual fakt nemuzu vynachvalit. I treba jak mnoho lidi na nej nadava predevsim ve meste, tak jako Prazak, ktery v centru jezdi relativne casto, tak na manual opravdu nedopustim. Porad mi proste prijde, ze s manualem mam mnohem vice kontroly nad jizdou na zrychlovani/zpomalovani atd.
        Takze za me automat urco ne, zvlast na tehle „performance“ edicich, ale klidne bych tam tu volbu nechal.

      • Lukass71: více kontroly nad jízdou? Zrychlování a zpomalování? Není lepší šlápnout jeden pedál? Brzdu, nebo plyn?
        Automat je prostě skvělý.. (momentálně jej nemám, u dalšího auta jej už ale chci) horší když se pokazí, ale tohle tady míchat nebudeme. Normální ježdění s automatem, ale klidně i sportovní (zase, cesty nejsou závodní trať)…

      • xzeit: Ono tam je proste malinka chvilka, nez automat proste zaradi spravny stupen a jedes, tak jak chce. Objektivne je ve finale automat asi stejne rychlejsi (pokud porovnavame stejny model), ale subjektivne mi proste prijde ze nad tim mam lepsi kontrolu a zazitek z jizdy je proste pro me s manualem mnohem vetsi.

      • Svez se s nějakým novějším automatem. Něco a DSG 7 třeba. Tak rychle manuálem nepreradis.

      • “ Objektivne je ve finale automat asi stejne rychlejsi “

        Jel jsem treba tatovym MB C300 coupe a auto je to paradni a fakt jezdi krasne. Ale stejne mam osobne proste lepsi pozitek jizdny z me skoro 13 let stare A3 prave diky manualnimu razeni. (I kdyz je fakt ze u toho MB jsou alespon packy pod volantem, takze tam ta moznost porad je)

      • bob (neregistrovaný)

        xzeit fakt myslis to ucukany dsg co radi jak dvacitka tesne po autoskole? :-D

      • shepii (neregistrovaný)

        bob: Tak to už si asi dlooouho neseděl v ničem s dsg…

      • Johny (neregistrovaný)

        souhlasim s lukasem, že je tam znát drobná prodleva, kdy automat potřebuje promyslet co vlastně řidič chce udělat, na druhou stranu díky automatu se řidič může naplno věnovat řízení a v kritické situace za něj může automat zachránit řidiči život. V některých testech zvyšoval automat schopnost řidiče věnovat se jízdě až o 30%! To je prostě obrovské číslo a pokud člověk není závodník – což v případě tohoto vozu není, bez ohledu na to, co tu zas kdo vypráví, tak má automat z mého pohledu víc výhod než nevýhod. na druhou stranu chápu, že někdo prostě řadí rád, takže by měl mít možnost jezdit v manuálu.

      • No ale těma packama rádis bez mačkání spojky a to je taky trochu jinde…

        Bobe… Ucukane DSG tak to nevím, v čem jsi jel. Asi pokazene. Naposledy cca před měsícem jsem jel jako spolujezdec passatem s dsg7 a kdy auto preradilo jsem poznal podle čísla rychlostního stupně. Ono to šlo fakt dopředu a s manuálem ani nemáš šanci řadit tak přesně, rychle a s citem, jako to udělá mechatronika u moderní DSG převodovky. Samozřejmě problémy byly, řeším ale aktuální stav.

    • Johny (neregistrovaný)

      Já s tim naopak souhlasim. Je to zbytečný, nesmyslný a nebezpečný.

      • Nebezpecny jsou urcity ridici za volantem a je jedno jestli maj automat nebo manual. Skoro bych se priklanel k tomu, ze ten automat jim dava falesny pocit bezpeci, takze davaji pozor mene.

      • Lukass71 : jako nech toho, fakt. Už přeháníš. Samozřejmě je to hlavně o řidiči, ale míň úkonů méně zatěžuje mysl, která se může více soustředit více na samotné řízení. Volant, brzda plyn….

      • Jenze min ukolu taky muze nabadat cloveka k tomu, aby si mezitim treba odpovidal na zpravy na mobilu. Znovu ale, muj nazor. To mas fakt nutnost se vsude hadat? :D

      • Johny (neregistrovaný)

        Lukáši tohle je asi 100x už vyvrácený mýtus. Vyvrátim ti ho na mojí kamarádce, která s manuálem si maluje pusu a do toho píše smsky. Na to bejt postiženec je jedno, co máš za převodovku :D

      • Johny: „Na to bejt postiženec je jedno, co máš za převodovku :D“ Jako to mas pravdu, ale treba u novacku, kteri prave prosli autoskolou bych fakt manual bral jako plus. Prijde mi ze tam pak je proste plna soustredenost na jizdu. Ale pokud je to naopak, tak se tomu fakt nejak nebranim :D

      • Johny (neregistrovaný)

        Naopak právě u nováčků co projdou autoškolou a víkendových řidičů je ten automat největší výhodou, protože nemají zažité řízení a soustředění se na správné řazení jim odvádí hodně pozornosti. Proto se dost často stává, že do někoho omylem nacouvaj, nebo vyrazí dopředu nečekaně nebo naopak nejsou schopni rozjet se správně do kopce, nedají přednost chodci při odbočování vpravo, protože se soustředí na správné mačkání pedálů a řazení z jedničky na dvojku… Tohle všechno s automatem odpadá a s tim i hodně těhlech fender-bender nehod. Zkusim k tomu pohledat nějaké zdroje.

      • Johny
        Osobně mi automat příliš nevyhovuje ale jak v čem.
        V osobaku mám dvě zkušenosti a vesměs dobře, pracovně více a zejména u TGX Mana nebo DAF je třeba elektronice občas pomoci… Páčka u volantu je k nezaplacení

      • Johny: Hele asi mas pravdu, ale kdyz to vidim na sobe, tak jsem fakt ohromne rad, ze jsem celou dobu ridil prave manual a i autoskolu jsem vlastne fakt delal v centru Prahy v, na novacky, komplikovanych casti. Ale zase je asi pravda, ze nekdo, kdo se autoskolu ucil nekde mimo mesto a jeste moc nejezdi, bude mit fakt problem v Praze spravne proklickovat a jeste k tomu resit razeni.

      • Johny (neregistrovaný)

        Lukas: dá se toho najít hodně, zajímavá studie mi přišla tahle: https://pdfs.semanticscholar.org/642c/5b70e05aaf4b56ee4582425869afb2eb7e33.pdf

        Jinak já do prahy autem ani nejezdim. Mam jen jedny nervy :D

        Tedy: nevim, co myslíš páčkou u volantu, jediná co subjektivně znam je řazení pod volantem a to pro mě bylo extrémě návykové. Hrozně mi to bavilo.

      • „Jinak já do prahy autem ani nejezdim. Mam jen jedny nervy :D“

        No, tak koukam, ze jsem fakt absolutni vyjimka ve vsem, co se rizeni tyce :DD Me treba po meste fakt i ridit docela bavi, jako obcas tam jsou dost kkti, ale jinak fakt pohoda a fakt me treba i bavi jezdit tam nove trasy atd. Jen parkovani ted se zonama fakt uplne vsude je celkem peklo, ale taky uz mam vytipovanych par spotu :D
        Na studii kouknu:)

  8. shepii (neregistrovaný)

    Jak píší ostatní, recenzovat zde auto je tak trochu mimo zaměření serveru a dává tak tušit, že recenze nebude jedna z těch kvalitních. Být Vámi, zaměřil bych se pouze na infotainment, protože to je ten smart článek výbavy. Když budu chtít recenzi auta, zajdu na server o autech, když budu chtít renecenzi infoteinmentu auta, tak rád zajdu sem, protože věřím, že od lidí, kteří recenzují smart věci, bude kvalitnější, než od lidí, kteří recenzují auta.

  9. Luki (neregistrovaný)

    Kdyby to byla recenze na Teslu, nebo alespoň na nějaký elektromobil, se důrazem na infotaiment, tak řeknu budiž. Ale recenze na koncepčně zastaralé auto, a ještě k tomu od Hyundai, které co neokopíroval tak to nemá, na tento server opravdu nepatří.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *