Málo platné, Google je společnost, kterou živí reklama, a tak se ji snaží vnutit do většiny svých produktů. Virtuální realita prozatím jako začínající médium reklamě dosud unikala, ale zdá se, že i ji reklama nakonec dohoní. Experimentální tým Google Area 120 přemýšlí nad její implementací.
Reklama má být standardně jednou z cest, jak dát vydělat vývojárům VR aplikací a her. Tým Google nyní vymýšlí, jak prezentovat reklamy nerušivým způsobem; jednou ze zvažovaných variant je krychle nabízející jednotlivé reklamy, které je pak možné pustit ve velkém okně. Reklama bude zřejmě přítomna u titulů nabízených zdarma, u her typu free to play může její shlédnutí sloužit např. k urychlení herního postupu.
Tým Google chce spolupracovat s komunitou vývojářů, aby tento formát prosadil nejen u vlastní virtuální reality DayDream, ale i na konkurenčních produktech, jako je např. Samsung VR. Vývojáři, kteří mají o toto téma zájem, se již nyní mohou přihlašovat skrze tento formulář pro předčasný přístup k této funkci. A ostatní už mohou netrpělivě vyčkávat, zda se v budoucnu objeví pro virtuální realitu nějaká forma AdBlocku.