Domů » Bleskovky » Facebook čeká největší rošáda v historii. Má změnit jméno i logo

Facebook čeká největší rošáda v historii. Má změnit jméno i logo

Největší sociální síť světa Facebook je na pokraji dosud největší změny ve své historii. Podle serveru The Verge chystá Facebook změnit nejen své jméno, ale také vizuální identitu. Proměnu má oznámit samotný šéf Mark Zuckerberg na tradiční konferenci Connect, která se odehraje už příští týden 28. října.

facebook ilustrace logo 04
Facebook údajně chystá největší změnu ve své historii

Změna názvu a loga společnosti ovšem neznamená, že bychom název Facebook a ikonické modré logo přestali vídat úplně. Facebook se údajně chce inspirovat například u Googlu, který taktéž rozdělil své aktivity do menších firem pod záštitou společnosti Alphabet. Je tedy pravděpodobné, že Facebook, Instagram, WhatsApp a Oculus přejdou pod křídla větší společnosti a nebudou spadat přímo pod Facebook.

Změnu má Zuckerberg oznámit na konferenci Facebook Connect

Na dotaz redaktorů serveru Gizmodo se tiskový mluvčí Facebooku Joe Osborne vyjádřil strohou větou, ve které stálo, že „společnost zásadně nekomentuje spekulace“. Podle zdroje přímo obeznámeného s touto situací údajně o plánech Zuckerberga příliš mnoho neví ani nejvyšší vedení společnosti.

Změnu má Zuckerberg oznámit 28. října na konferenci Connect

Za změnou názvu a loga pravděpodobně stojí snaha Marka Zuckerberga vytvořit něco na způsob virtuálního vesmíru Facebook Metaverse a také fakt, že jméno Facebook se v médiích nejen v poslední době často objevuje v negativních konotacích – ať už jde o nedávnou kauzu ohledně whistleblowerky Frances Haugenové, debakl s firmou Cambridge Analytica či obvinění Facebooku ze strany OSN, podle kterého firma přispěla ke genocidě v Myanmaru.

Michael Chrobok

Fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Diskuze k článku

  1. presne ako píšete.ak ide meniť nie len logo,ale dokonca názov tak to znamená jediné…urobenie“hrubej čiary“za sprofanovaním značky a vytvorenie niečoho novšieho,krajšieho,čistejšieho,niečoho čo bol aj primárny cieľ jeho“vynálezcu pri jeho vzniku.žial Mark,je neskoro.dezoláti všetkých krajín(a nie len oni)sa stali tak závislí na tejto,z mojho pohľadu kravine,že či to premenuješ na bejzbúk,kejzbúk alebo hejzbúk,už si to bude žiť“svojím životom“!!!

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).