Ke konci roku mnozí výrobci mobilních telefonů zveřejňují novoroční přání na Twitteru a podobných sociálních sítích. Ne vždy se ovšem zadaří a novoroční přáníčko reklamní oddělení publikuje bez rozmyslu ze zařízení konkurence.
Huawei si omylem zajistilo nebývale vysokou publicitu svého přání
Své o tom ví Samsung a nově také Huawei. Technologický bloger a youtuber Marques Brownlee z Youtube kanálu MKBHD si toho povšiml a ihned postoval čerstvý přeslap z dílny světové dvojky na Twitteru s řádně zvýrazněným faux pas.
That was fast pic.twitter.com/y6k0FJF7Gq
— Marques Brownlee (@MKBHD) January 1, 2019
Netrvalo dlouho a třaskavý tweet byl smazán a nahrazen na slovo totožnou zprávou, tentokrát však z jiného zařízení. Aby tomu nebylo málo, čínská jednička publikovala odpověď na kanálu MKBHD, kde ubezpečovala, že spolu s konkurencí se podílí na tvorbě „plně propojeného inteligentního světa“.
Huawei invests in and builds open platforms to work with customers, partners and even competitors globally to “Bring digital to every person, home and organization for a fully connected, intelligent world.” 😄
— Huawei (@Huawei) January 1, 2019
Myslíte si, že trend uveřejňování propagačních materiálů „via Twitter for iPhone“ někdy ustane a výrobci si dají příště pozor anebo je to boj s větrnými mlýny? Za názor budeme rádi v komentářích.