Apple dosud nezveřejnil, kolik prodal kusů hodinek Watch, spekuluje se, že toto číslo se pohybuje kolem 4 milionů. Statistiku za druhé čtvrtletí nyní vydala analytická firma IDC, která uvádí, že Apple dodal do obchodů 3,6 milionů hodinek, čímž se s podílem 19,9 procent stal dvojkou na trhu nositelné elektroniky. První místo s 24,3 procenty patří Fitbitu, který dodal ještě o 800 tisíc kusů svých fitness náramků a hodinek více.
Na bedně vítězů oba velikány doprovází Xiaomi s 17,1procentním podílem, ostatní konkurenti se pak nevešly do pěti procent – čtvrtému Garminu patří 3,9 procent pomyslného koláče, pátému Samsungu 3,3 procenta. Nutno podotknout, že se nejedná o oficiální čísla, ale pouze o analytické odhady založené na výzkumu společnosti IDC.
V kategorii nositelné elektroniky, na kterou je možné instalovat aplikace třetích stran, Apple Watch dominují, patří jim dvě třetiny trhu, a to i přesto, že se pohybují v horní hranici cenového spektra. První kvartál Apple Watch můžeme považovat za velmi za úspěšný, přitom se jablečné hodinky oficiálně prodávají pouze na omezeném počtu trhů.