TOPlist

Xiaomi 13 se v předprodeji pořádně vyplatí. Ušetříte až 4 500 Kč a dostanete tiskárnu zdarma

Xiaomi 13 press

Nadupané vlajkovky Xiaomi 13 a Xiaomi 13 Pro dnes zamířily na český trh a hned v předprodeji se obzvlášť vyplatí. Při předobjednání k telefonům získáte hned několik dárků, ale především můžete ušetřit až 4 500 Kč. Jedině u Mobil Pohotovosti na vás kromě úvodní slevy totiž čeká ještě výkupní bonus až tři tisíce korun a taky prodloužená 3letá záruka, kterou k řadě Xiaomi 13 získáte zcela zdarma.

Špičková výbava a fotoaparát Leica

Xiaomi 13 a 13 Pro jsou vlajkovky jak se sluší a patří. Oba modely se opravdu povedly a především vrcholný Xiaomi 13 Pro aspiruje na nejlepší telefon tohoto roku. Novinka totiž řeší veškeré neduhy předchozí generace a navíc přichází s vrcholnou výbavou. Ať už jde o vlajkový čipset Snapdragon 8 Gen2, RAM 12GB, ultrarychlé 120W nabíjení, 50W bezdrátové nabíjení, odolnost IP68 nebo nádherný 120Hz AMOLED displej s 3k rozlišením a integrovanou čtečkou otisků prstů.

Xiaomi 12 Pro water

Hlavní chloubou telefonu je ovšem trojitý fotoaparát, v čele se špičkovým 50,3Mpx snímačem 1“ typu, doplněným o laserové ostření a optickou stabilizaci. Xiaomi na vývoji spolupracovalo se známým výrobcem fotoaparátů Leica. I díky tomu je nový Xiaomi 13 Pro po prvních testech označován za jeden z nejlepších fotomobilů současnosti.

Jak na Xiaomi 13 ušetřit až 4 500 Kč?

Špičkové parametry však nejsou to jediné, čím nová řada Xiaomi 13 zaujme. V rámci předobjednávek do 12. března získáte k telefonům jako dárek fototiskárnu Xiaomi v hodnotě 3 790 Kč, a také můžete využít slevu 1 500 Kč – stačí v košíku zadat kód „xiaomi13“. Jedině u Mobil Pohotovosti pak k novinkám dostanete bonus až 3 000 Kč na výkup a také prodlouženou záruku na 3 roky zdarma v hodnotě několika tisíc. V rámci revoluční služby vás pak Xiaomi 13 může vyjít jen na 326 Kč měsíčně. Veškeré podrobnosti naleznete na odkazu níže.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku