Sledujte nás na YouTube

T-Mobile ruší Bonus program pro firemní zákazníky, není o něj zájem

Situace na českém telekomunikačním trhu se razantně mění, stejně tak i preference klientů. T-Mobile se proto rozhodl do konce letošního roku uzavřít věrnostní program pro firemní zákazníky T-Mobile Bonus. Benefitní program založený na sběru bodů je prý zastaralý a již nevyhovuje aktuálním požadavkům. Zájem o T-Mobile Bonus se každoročně snižuje a klienti si cení mnohem více okamžitých výhod, které jim operátor poskytuje. Plných  41 %  z řad velkých firem dokonce výhod věrnostního programu nevyužívá. 

Průběh útlumu T-Mobile Bonus je naplánován v několika postupných krocích. Registrace do programu i načítání věrnostních bodů budou ukončeny k půlnoci 30. 6. 2013. Následujících 6 měsíců, tedy do 31. 12. 2013, budou moci zákazníci své body využít. K 1. 1. 2014 pak budou jednotlivé bodové účty deaktivovány a bonusové plnění již nebude možné čerpat.

-

Ukončení věrnostního programu se týká firemních klientů – LE, SME a zákazníků s tarifem Firma. Uživatelům tarifu Firma se tímto krokem mění obchodní podmínky, zrušila se například automatická prolongace, která byla nastavena právě kvůli čerpání bodů z benefitního systému. Tito zákazníci mají nárok na ukončení účastnické smlouvy, pokud nebudou se změnami souhlasit. 

Všichni, kterých se uzavření Bonus programu týká, budou průběžně informováni standardními kanály – kontaktovat klienty budou samotní obchodníci, dále zákazníci dostanou dopis, SMS, informace se objeví i ve Vyúčtování služeb a také na webových stránkách tak, aby skutečně každý měl dostatečný časový prostor své body vyčerpat.

Michal Javůrek

Jeden komentář

  1. Mirek (neregistrovaný)

    Tak tenhle clanek me vytocil… Omlouvam se, ale ty reci o zmene trhu jsou marketingove zvasty majici zakryt, ze T-Mobile chce usporit.

    Uz driv zrusily Bonus program pro normalni zakazniky, ktery jsem vyuzival – a meli tehdy okolo plno krasnych reci o zlepsovani sluzeb a jak “kouzelne uterky” jsou mnohem lepsi… A jak je to vlastne pro zakazniky vyhodne… Dve piva za cenu jednoho nekde v baru v Praze ci data v utery zdarma (ale ne pri lidi co uz maji datovy tarif)… No tak ted zrusily i bonus program i pro firmy a opet vzletne reci o tom jak je to dobre… To ze to rikaji v T-Mobilu je ocekavane, ale ponekud me prekvapuje, ze to je i v normalnim clanku na Smartmanii… Nebo je to reklama? Prehlidl jsem oznaceni?

Přidejte komentář

Upozornění: pokud odešlete anonymní komentář s příliš mnoha odkazy, případně použijete nesrozumitelné jméno či neexistující e-mail, může se stát, že náš systém pro rozpoznávání komentářů příspěvek detekuje jako spam. V takovém případě nebude komentář publikován hned, ale bude potřeba jej schválit, což může nějaký čas zabrat. Vyžadované informace jsou označeny *