Na začátku listopadu se objevily první zprávy o tom, že Samsung na veletrhu CES 2013, který se uskuteční na začátku ledna v Las Vegas, chystá velkou proměnu značky, která by neměla zůstat jen u změny loga. Samsung se prý chce zbavit nálepky „asijského výrobce“. Pro změnu firemní identity si jihokorejský gigant přizval na pomoc uznávaného reklamního konzultanta Scotta Bedburyho, který již v minulosti pracoval na několika obchodních projektech pro firmy Starbucks a Nike.
V souvislosti s blížícím se CESem Samsung uvolnil krátké video, které dává tušit, že právě v Las Vegas se budou dít velké věci. Pokud si brousíte zuby na premiéru Galaxy S IV, tak si nechte zajít chuť, na tenhle kousek je ještě brzy, ale i tak je jisté, že se nějaké zajímavé hardwarové novinky od Samsungu na CESu objeví.
Mno, video jistě mohlo být inovativnější a aspoň náznakem něco naznačit, takhle je to prostě jen pozvánka, škoda. Snad to neznačí věci budoucí:-)
Moc nerozumím tomu, proč se chce zbavovat nějaké nálepky asijského výrobce, to přeci není nálepka, on je to asijský výrobce a rozhodně nezapadá, mezi ostatní asijské značky. Ani v evropě a v americe to nikomu evidentně nevadí , tak čeho tím chce docílit, když je nejprodávanější napříč kontinenty. Někdy taková změna může být k horšímu, ale on asi ví, co dělá.
samsung (ťam-ťung) bude navzdy sikmooky šmejd a nic na tom nezmeni (la) ani reklama na dresoch londynskeho klubu (chelsa) co je rovnaky smejd
ano, proto proda nejvic mobilu na svete? Uz to pomalu zacinam chapat…
Troll detected!