Dánská značka Bang & Olufsen představil třetí generaci svého prémiového reproduktoru BeoPlay A9 (2019). Tento reproduktor je jedním z nejvýraznějších (a také nejdražších) produktů značky. Tradičně láká na špičkový zvuk a elegantní design, díky kterému zároveň slouží jako elegantní dekorace v domácnosti.
První generace Beoplay A9 vznikla v roce 2012 coby bezdrátový reproduktor, který dokáže splynout se svým okolím, nicméně v případě potřeby být také výraznou dominantou interiéru. Ať už je umístěn na stojanu ze tří dřevěných nohou, nebo zavěšený na stěně, naplní každý prostor výrazným a bohatým zvukem.
Hlasitost zvuku lze kontrolovat jednoduše posouváním ruky po povrchu reproduktoru. Dotykem se dá spustit nebo pozastavit přehrávání či přejít na další skladbu.
Jaké novinky BeoPlay A9 (2019) přináší?
- Přidáním Google Asistenta se Beoplay A9 stává jedním z nejvýkonnějších reproduktorů, které je možné ovládat hlasem.
- Funkce Active Room Compensation optimalizuje zvukový výkon na základě rozložení místnosti, a nabízí tak posluchači ten nejlepší hudební zážitek v každém prostoru.
- Dva přidané širokopásmové měniče na zadní straně (Beoplay A9 má nyní celkem sedm měničů) umožňují reproduktoru nabídnout ještě bohatší širokospektrální hudební podání.
- Vylepšená streamovací jednotka přináší rychlejší konektivitu funkcí jako Chromecast nebo Apple AirPlay 2.
- Napájecí kabel je potažený/krytý látkou.
BeoPlay A9 (2019): cena a dostupnost
Beoplay A9 bude dostupný v následujících týdnech v bílé barvě s dubovými nohami, černými a černými ořechovými nohami, speciální edici v bronzové barvě a speciální edici v mosazní barvě. Každý zájemce si ale může vytvořit vzhled podle vlastního vkusu s množstvím vyměnitelných látkových povrchů od dánské textilní značky Kvadrat a různých barev dřevěných nohou.
Doporučená maloobchodní cena pro český trh je 65 400 Kč pro bílou a černou verzi, a 72 000 Kč pro speciální edice v bronzové a mosazné barvě.