Společnost HMD Global předevčírem představila svůj nový vlajkový smartphone Nokia 8. V souvislosti s jejím představením zpovídali redaktoři ruského serveru 4pda ředitele marketingu HMD Global Pekka Rantalu, a dozvěděli se několik zajímavých věcí.
Značka Nokia má údajně ve světě mobilních technologií stále silné jméno, což prý dokazuje velmi pozitivní zpětná vazba majitelů nové Nokie 3310. Lidé údajně mají výrobky značky Nokia rádi, takže HDM neustále provádí mezi spotřebiteli výzkumy a základě jejích výsledků rozvíjí nové výrobky od začátku až do konce. Finská společnost má sice silné partnery, jako Google či Foxconn, avšak výrobní proces je prý plně pod kontrolou HMD.
Podle Rantaly vznikla na základě dialogu mezi spotřebiteli a HMD také Nokia 8. Na dotaz proč novinka nemá podle posledních trendů bezrámečkový displej, šéf marketingu odpověděl, že Nokia nikdy slepě nekopírovala konkurenci, ale tvořila produkty na přání zákazníků. Ani nyní se nechystá soutěžit se Samsungem či Applem, ale raději se bude zaměřovat na to, co je pro uživatele nejlepší.
Pekka Rantala také ke konci rozhovoru prozradil, že HMD chystá do budoucna další smartphony, přičemž jeden z nich dostane větší obrazovku, než má Nokia 8, aby nové portfolio společnosti vyhovovalo skutečně každému.