Společnost OCC s.r.o. otevřela na konci listopadu nové servisní středisko pro produkty Lenovo v České republice. V jeho prostorách, které se nachází v Praze – Holešovicích, nabídne zákazníkům společnosti Lenovo širokou nabídku služeb, od konzultací a podporu implementace IT řešení, přes expresní opravy až po prodej náhradních dílů.
Servisní středisko se stalo součástí sítě Lenovo Services a jeho pracovníci budou zajišťovat pokročilý servis, údržbu a také opravy všech zařízení Lenovo. Svým zákazníkům navíc poskytne celou řadu doplňkových služeb. Velkou výhodou bude například možnost zapůjčení náhradního zařízení na dobu, která bude nezbytná pro opravu závad. Jednou z doplňkových služeb, poskytovaných v rámci Lenovo Services, bude také možnost využití portálu Selfcare. S jeho pomocí budou moci uživatelé nahlásit jakoukoliv závadu na svém zařízení, zjistit následně stav opravy, požádat o obnovovací disky ke svému zařízení nebo nahlásit ztrátu nebo odcizení svého zařízení.
Kromě běžných služeb nabízí servisní středisko také SLA a VIP servis v rámci Lenovo Services. Dostupné jsou garance odezvy (response) i garance opravy (fix-time). Pro významné zákazníky lze také zajistit outsourcing části nebo celé IT infrastruktury a jejího životního cyklu, zajistit podporu uživatelů a další služby. Všechna komplexní řešení pro firmy je možné konzultovat právě v servisním středisku v Praze. Nové servisní středisko je otevřeno každý všední den od 9 do 17 hodin.