Sledujte nás na YouTube

Android překonal hranici 1,4 miliardy aktivních zařízení

Google se na dnešní tiskové konferenci pochlubil dalším pokořeným milníkem. Podle současného CEO Sundara Pichaie Google v posledních 30 dnech zaznamenal více než 1,4 miliardy aktivních zařízení s Androidem. To je o 400 milionů více, než ve srovnání s červnem loňského roku.

Zajímavá jsou také další čísla – u Chromebooků Google registruje 30 000 nových aktivací každý den. Obchod Google Play v uplynulých 30 dnech navštívila více než miliarda uživatelů. A konečně, řešení Android for Work aktuálně používá více než 10 000 firem.

Michal Javůrek

6 komentářů

  1. Mr. Arakin (neregistrovaný)

    Google slavi uspechy jak na poli smartphonu tak s Chromebooky s kterymi dominuje sektoru vzdelavani v US. Tady se ukazuje, ze jasne zacileni prinasi uspech. Gratulace! Kdo umi, umi…

    • chmeldas (neregistrovaný)

      Podle tvé logiky se dá za úspěch označit i WP. V některých státech má podíl kolem 10%. Ovšem v globálním měřítku je to někde na úrovni statistické chyby. Stejně jako Chromebooky. :D

    • uni (neregistrovaný)

      Tak ono je otázka, v jakých intencích je 30k aktivací Chromebooků zajímavé číslo. Jako absolutní v poměru nových “PC”? Co když se denně zapne milion nových PC, Chromebooky z toho mají 3%, úspěch?

      Řekněme 200k Chromebooků za týden. Apple prodal 13mega iPhonů za víkend, toho Chromebook dosáhne za rok? Úspěch?

      Jinými slovy, v čem je vlastně to číslo zajímavé? Že je tak nízké? Kdo umí, umí….

    • uni (neregistrovaný)

      Takhle, pokud není číslo moc k chlubení, je na místě “mikrostatistika”. Takový ta klasika číňan výrobce, prodávali jsme po vydání X tisíc telefonů za sekundu. Šup na zadek. Pak se sečtou čísla dohromady, jak dlouho vlastně trval ten zájem a…:)

      Tohle číslo, 30k denně zavání podobně.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Chlapi, proto take pisu o jasnem zacileni produktu.

    • uni (neregistrovaný)

      Nijak nevyplývá, jakým dílem na aktivacích se podílí vzdělávací sektor:)

Přidejte komentář

Upozornění: pokud odešlete anonymní komentář s příliš mnoha odkazy, případně použijete nesrozumitelné jméno či neexistující e-mail, může se stát, že náš systém pro rozpoznávání komentářů příspěvek detekuje jako spam. V takovém případě nebude komentář publikován hned, ale bude potřeba jej schválit, což může nějaký čas zabrat. Vyžadované informace jsou označeny *