Apple v Las Vegas vitpnou reklamou propaguje bezpečnost svých iPhonů

„Co se stane ve Vegas, zůstane ve Vegas“ je jeden z neslavnějších marketingových sloganů cestovních agentur. Tato hláška spatřila světlo světa v roce 2003 a od té doby je jednou z nejosobitějších kampaní propagujících „město hříchu“.

CES Las Vegas

Proslavenosti tohoto motta se nyní chopil Apple a v reklamní kampani vztahující se k veletrhu CES spotřební elektroniky v Las Vegas (ačkoli zde nevystavuje) jej zdařile parafrázuje. Transparent „Co se stane na vašem iPhonu, zůstane ve vašem iPhonu“ se objevil naproti hale Convention Centre, kde se veletrh pořádá.

Na billboardu je grafika znázorňující nový designový jazyk modelů X, Xs či X Max s výrazným fotoaparátem, což vzbuzuje téměř orwellovské asociace. Na plakátu se též nachází odkaz na stránku apple.com/privacy, která obsahuje podrobnější vysvětlení, proč by měla být volba jablečného telefonu tou pravou, pokud vám záleží na ochraně soukromí a uživatelských dat.

Myslíte si, že se Apple svou novou reklamou trefil do černého anebo bude spíše zdrojem internetového sarkasmu a černého humoru? O názory se s námi můžete podělit v diskuzi.

Autor článku blank
Matěj Valošek
Zarytý fanoušek sci-fi, starého i nového, seriálového i filmového, knižního či hraného. Ve zbytku času holduje asijské kuchyni a snaží se vzdělávat v korejštině.

Kapitoly článku