Sledujte nás na YouTube

MONETA Money Bank představila novou verzi mobilní aplikace pro Android a iOS

Klienti MONETA Money Bank mohou od 22. července využívat novou aplikaci mobilního bankovnictví. Smart Banka vyhoví nejčastějším potřebám uživatelů a nabídne moderní nástroje jako chytré tlačítko s oblíbenými funkcemi nebo přihlášení pomocí otisku prstu. Aplikace se ale dočká ještě dalších pokročilých funkcí. Na jejich vývoji se podílejí také vybraní klienti MONETA Money Bank, kteří Smart Banku pomáhají testovat a spolu s týmem vývojářů přispějí k dalším vylepšením.

Smart Banka nyní nabízí přehlednou obsluhu účtů, šablony plateb a přístup do historie transakcí na všech účtech nebo kreditních kartách klientů. Platební operace stačí potvrdit libovolně zvoleným PINem, který si uživatel zadá při instalaci. Přístup k placení a dalším často hledaným informacím a transakcím usnadní i chytré tlačítko pro rychlou volbu, které k nim klienta přenese jedním kliknutím. V rámci aplikace si klienti mohou přehledně zobrazit stav svých půjček a investic nebo rychle vyhledávat v historii plateb.

Klienti si zvolí k přihlášení buďto svůj PIN, anebo otisk prstu (platí pouze pro iPhony s Touch ID a iOS 9+). Mezi další funkce, které uživatelé často využijí, patří například vyhledávání poboček a bankomatů a navigace k nim nebo dobíjení kreditu mobilních telefonů. Čas zcela jistě ušetří i populární platby pomocí QR kódu. Potěší také kompletně nová grafika celé aplikace.

Smart Banka
Cena: zdarma

Pro založení Smart Banky je třeba běžný nebo spořicí účet, případně kreditní karta od MONETA Money Bank. Aplikace je zdarma ke stažení na Google Play a App Store.

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

29 komentářů

  1. Martin P. (neregistrovaný)

    Graficky je program moc hezký, ale na úkor praktičnosti.

    Chybí přiřazování a zobrazování kategorií transakcí. Chybí historie zůstatků, Chybí přehled poměru příjmy-výdaje. Chybí zobrazení zastoupení jednotlivých kategorií. Webová stránka to má , některé v uvedených funkcí měla u původní GEmoney aplikace.

    K čemu zabírá ukázkové foto platební karty 1/4 FullHD? Proč u přehledu plateb tak velký font ? Proč ve výpisu transakcí je vložená občas reklama na jejich produkty?

    Ohledně párování, párování je možné jen přes pobočku , nebo plnou webovou stránku.
    To s rozbitým a novým(náhradním) mobilem, někde na dovolené nepůjde moc dobře, tedy pokud vůbec. A pokud by webová stránka byla na mobilním prohlížeči plně funkční na připárování nového mobilu, proč pak použít mobilní aplikaci která toho umí podstatně míň?

    Ohledně PINu proč to nemůže mít dvou faktorové ověření na přístup do aplikace bez pevného PINu. Když stejně ověření transakcí je přes „SMS kód“.

  2. Petr (neregistrovaný)

    A Windows? Ne, sorry – blby vtip…

  3. kropovez (neregistrovaný)

    No ať koukají udělat konečně i na W10, nejenže to ulehčí přístup na počítači, ale i na telefonu…

    • Martin P. (neregistrovaný)

      Ulehčí počítači tak že místo plnohodnotné webové stránky banky použijete univerzal app která toho umí méně …to je geniální.

      • kropovez (neregistrovaný)

        Najedu na ni rychleji, pohodlněji a vytížím méně RAM. Navíc se to dá spojit s živou dláždící. Nemusím otevírat prohlížeč a tím pádem je to i bezpečnější, ušetřim data… S příchodem W10 si mohla FB založit i naše babi, protože jen klikne na dlaždici a naskočí ji.

      • Martin P. (neregistrovaný)

        kropovez (neregistrovaný) 2.8.2016 v 17:24:… Tak znova nemá funkce WEbové aplikace nemá ani některé funkce staré GEmoney aplikace. Jak pak asi ušetří počítači, pokud ho bude potřeba využít ho víc?

      • kropovez (neregistrovaný)

        Šlo by jen o ty nejzákladnější věci, které člověk dělá nejčastěji jako přehled účtu, transakcí a příkaz k úhradě…

    • pat (neregistrovaný)

      Tak ono nieje problem si pripnut www stranku ako dlazdicu.

      Ono problem ze vela ludi su konzervy a aplikacie na pc odmietaju.
      Pritom maju tie iste vyhody ako na telefonoch.
      Prehladna dostupnost v store, hodnotene uzivatelmi, notifikacie a lahky pristup.
      Ale verim ze to bude v buducnosti vyzerat uplne inak.
      Win uz zrejme pobezi na tomto modeli a bude sa len zlepsovat, ziadne restarty platformy.

      Uz len to ze vznika stale viac a viac surfacov a ich klonov pritiahne ludi k aplikaciam

      • Jirka (neregistrovaný)

        Aha, takze na PC appka a na mobilu pres web. Ty vubec nejsi pomateny… :-D

      • pat (neregistrovaný)

        Pomateny si zrejme ty.
        Aplikaciu na w10 uwp platformu nevydali ziadnu o akej apke pises ??

        Som pisal o tom ze ak nieje dostupna app, vyriesis to cez browser. Chapes lepsie uz ?

      • pat (neregistrovaný)

        Zrejme ti uniklo ze win bezi na univerzalnych app nie ako w8.
        Cize ak bude na pc bude aj na telefone.
        A kazdy si vyberie ci pouzije browser alebo app.
        Niektori ludia aj na androide radsej vyriesia cez browser ako instalovat zakazdym app na kazdu hlupost

      • Jirka (neregistrovaný)

        Chlape a kdo tady uz rok vypisuje, jak jsou appky na vsechno super i na PC a ze lide tomu nerozumi a najednou tady radis pristupovat k bance pre web browser? Uz se vzpamatuj.

        PS: Priste ti tam dam upzoroneni na sarkazmus , aby ti to doslo.

  4. Martin P. (neregistrovaný)

    Graficky je program moc hezký, ale na úkor praktičnosti.

    Chybí přiřazování a zobrazování kategorií transakcí. Chybí historie zůstatků, Chybí přehled poměru příjmy-výdaje. Chybí zobrazení zastoupení jednotlivých kategorií. Webová stránka to má , některé v uvedených funkcí měla i původní GE aplikace.

    K čemu zabírá ukázkové foto platební karty 1/4 FullHD? Proč u přehledu plateb tak velký font ? Proč ve výpisu transakcí je vložená občas reklama na jejich produkty?

    Ohledně párování, párování je možné jen přes pobočku , nebo plnou webovou stránku.
    To s rozbitým a novým(náhradním) mobilem, někde na dovolené nepůjde moc dobře, tedy pokud vůbec. A pokud by webová stránka byla na mobilním prohlížeči plně funkční na při-párování nového mobilu, proč pak použít mobilní aplikaci která toho umí podstatně míň?

    Ohledně pinu proč to nemůže mít dvou faktorové ověření i na přístup do aplikace. Když stejně ověření transakcí je přes „SMS kód“.

  5. MIko (neregistrovaný)

    Klienti Monety zřejmě Lumie nemají :D

  6. Jinak co je ta Moneta Money Bank vlastně zač? nástupce nebo dceřiná GE Money? která měla v plánu snad skončit?
    Jako tyhle nízkonákladové banky jdou nějak mimo mě…jsem u CS už hezky dlouho, loni jsem měl cukání přejít jinam ale nakonec jsem zůstal…ano nějaké poplatky tam jsou, lae vzhledem k síti poboček, bankomatů a dalších je beru a hlavně mám učet nastavený tak že jsem ty poplatky zkouhnul tak na třetinu, chce to se víc zajímat a nenechat to být.

    • kropovez (neregistrovaný)

      GE už není, koupila ji MONETA (nějací rusáci)

    • Martin P. (neregistrovaný)

      A co si takhle přečíst o prodeji GE banky někde na ekonomický stránkách. Tedy kdo je prodal, proč je prodal a „komu“ je prodali. A kdo vlastní akcie….

  7. KamilD (neregistrovaný)

    mám tři banky v mobilu a tady u té je vidět, že soudruzi z ge-íčka zkopírovali smartbanking od airbank… a ani se nestydí

  8. Petr Hodan (neregistrovaný)

    Mně aplikace od Monety (GE Money Bank) hodně chyběla. Jsem neustále na cestách a tahat s sebou stále NTB nebo otevírat klasickou mobilní verzi webu je o ničem. Musím říct, že jsem ale velmi spokojen. O proti ostatním bankovním společnostem je tahle aplikace konečně jediná, která dobře vypadá, funguje na výbornou a ta jednoduchost. Žádný SMS kód, stačí jen pin. To samé i k odesílání plateb. Prostě boží. Čtečka QR kódů funguje bez problémů. Já jsme osobně plně spokojen a nemohu si vynachválit! Pro běžného uživatele prostě pecka.

  9. kolous007 (neregistrovaný)

    Pro klienty MONETY jde o velký skok dopředu, aktualizace aplikace přichází po hodně dlouhé době a je tam spousta novinek. Touch ID, nastavení karet, půjčky, spoření, investice apod. Aplikace je mnohem přehlednější, je přizpůsobena i většímu displeji iPhone 6/6S.

  10. Vítězslav Rauch (neregistrovaný)

    Perfektní, úplně nová aplikace. Vše je přehledné a intuitivní v pěkném material designu. Zatím na Androidu nefunguje přihlášení pomocí otisků prstů a správa více účtů, ale na obojím se pracuje. Přihlášení je pomocí PINu, který si zvolíte při prvním spuštění aplikace. Dále je nutné napoprvé Váš telefon zaregistrovat v Internet bance, vše je však rychlé a intuitivní (aplikace Vám ukáže jednotlivé kroky). Pak už si jen užíváte perfektní přehled o vašich účtech, kartách a půjčkách. Provádění plateb pomocí QR kódu je rychlé a intuitivní. Uvítal bych widget na plochu, který by zobrazoval zůstatek na běžném účtu a částku vyčerpanou (ne zbývající) z kreditní karty. Za mě palec nahoru a děkuji vývojářům.

  11. Michal Vymlátil (neregistrovaný)

    Po důkladném odzkoušení musím opravdu uznat že tato aplikace je konečně řešením vhodným pro mobilní internetové bankovnictví. Už žádné mobilní stránky klasického internetového bankovnictví, je to plnohodnotná aplikace. Zabepečení je naprosto spolehlivé, vzhledem k způsobu instalace a spárování s telefonem. Hlavně ovládání je tak intuitivní, že by s ním neměli mít problém i nezkušení uživatelé. Jedna z dalších věcí je přenos dat, my co žijeme a pohybujeme se v místech kde není na každém kroku nějaká Wi-fi ani rychlejší mobilní internet oceníme že aplikace (narozdíl od těch mobilních webů) nemá tak velké požadavky na přenos dat, pokud jsem to stíhal sledovat jde vždy o pár kB které i ten nejpomalejší internet hravě zvládá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *