TOPlist

Tesco Mobile překonal další milník, do května chce mít přes 130 tisíc klientů

Tesco Mobile v uplynulých dnech překonal další milník a se 100 tisíci zákazníky upevnil svou pozici v silné trojce na českém trhu virtuálních mobilních operátorů. Díky výhodnému volání na trhu a nové imageové kampani, kterou spustil koncem února, míří Tesco Mobile k pokoření dalších hranic počtu klientů.

 

„Když jsme při změně image značky v naší nové kampani vsadili nikoliv na celebrity nebo slabost široké veřejnosti pro sázení, ale na každodenní situace našich klientů, byl to krok na neznámou půdu, ale vyplatil se,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Denní prodeje se i díky efektivní a cílené komunikaci během prvních dvou týdnů dosud probíhající kampaně zpětinásobily. Naším cílem je dosáhnout do května 130 tisíc klientů.“

Upřesníme, že Tesco Mobile nabízí nyní volání a SMS do Tesco Mobile zcela zdarma a do ostatních sítí za slušných 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS. Na zajímavé ceny za volání a SMS do ostatních sítí se zákazník dostává díky dvojnásobnému kreditu, který Tesco Mobile poskytuje zdarma po dobití všem vlastníkům karty Tesco Clubcard. Stejně tak se na Clubcard a dobití váže i volání a SMS zdarma do sítě Tesco Mobile. Další informace o cenové nabídce operátora najdete v našem starším článku.

Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku