TOPlist

Skinzone: Český výrobce fólií má nový web a láká na 50% slevy

Společnost Skinzone, český výrobce kvalitních ochranných a dekorativních fólií pro elektronická zařízení, spustila zásadně přepracované webové stránky a eshop. Současně připravila pro své zákazníky 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Webové stránky a eshop společnosti Skinzone patří již několik let mezi jedny z nejoblíbenějších mezi českými zákazníky, o čemž svědčí certifikát „Ověřeno zákazníky“ společnosti Heuréka a fakt, že 91 % zákazníků by eshop doporučila svým známým. Společnost Skinzone nyní své webové stránky výrazně vylepšila – od dnešního dne přinášejí zákazníkům zcela přepracovaný design, obsah i technologie.

Výsledkem je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při vývoji kladen důraz zejména na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový vyhledavač produktů, jehož pouhé tři kroky postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

Dárek pro všechny zákazníky: Vše za polovinu

Nové webové stránky společnosti Skinzone byly oficiálně spuštěny před několika dny, a od té doby také běží mimořádná prodejní akce, v jejímž rámci si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt společnosti Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku