Sledujte nás na YouTube

Spigen představil limitovanou edici iPhone X krytů v retro stylu iMacu. Co na ně říkáte?

Americká firma Spigen, která se zabývá výrobou příslušenství pro mobilní telefony a další zařízení, v minulých dnech představila sérii nových pouzder pro Apple iPhone X, která se inspirují u počítače iMac G3, který nedávno oslavil své 20. výročí. Pouzdra jsou to vskutku netradiční, nepochybujeme však o tom, že si své příznivce najdou.

Pouzdra nesou označení Classic C1 a jsou nabízena skrze platformu Indiegogo v mnoha barvách za cenu od 18 dolarů (asi 383 Kč). Barvy nesou pojmenování Bondi Blue, Ruby, Sage a Graphite.

Každé pouzdro se skládá z celkově tří částí. První část, která vyobrazuje vnitřnosti iPhonu (uprostřed), má stříbrnou barvu a nasazuje se přímo na dané zařízení. V tomto případě se jedná o pružný silikon. Zbylé dvě části (napravo) jsou plastové a díky průhlednosti dovolují prosvítání toho, co je pod nimi – silikonové části vyobrazující vnitřnosti zařízení. Jde tedy vidět, že přípravě projektu věnovala společnost Spigen opravdu mnoho času.

Pouzdra nabízejí dostatečnou ochranu, kterou je firma pověstná, přidávají však zařízení hodně milimetrů navíc, zařízení je pak v krytu mnohem robustnější. První zájemci by se měli krytů dočkat již v červnu. Pokud tedy toužíte po podobném retru, neváhejte a zapojte se, neboť se cena z původních 18 dolarů rychle díky vysoké poptávce vyhoupla na aktuálních 25 dolarů (asi 532 Kč).

Lukáš Čambala

Student ekonomické fakulty žijící převážně v Brně. Milovník filmů, kvalitních soundtracků, ICT a značky Apple.

6 komentářů

  1. htcjirka

    Co na nej rikame? Hnusny barevny cirkus, pro Uniho, ktery bali i sam sebe do obalu.

    • lololol (neregistrovaný)

      Na druhej strane si uni aspon tento kryt moze dovolit. Ked sa mu do neho zmesti jeho bazarove TCL, budu mu na ulici deti zavidiet.

  2. zipiik (neregistrovaný)

    Jako retro odvolávka na iMacy mi to přijde vtipné.

  3. Filip (neregistrovaný)

    Jednim slovem – kyc.

  4. luky (neregistrovaný)

    Tady je vidět fixovanost zákazníků na logo značky. Proč musí být stále vidět.Docela by mě zajímalo, jestli to je proto, že to zákazníci chtějí nebo je to v podmínkách Applu. Ta barevnost je pro mě nepřijatelná. To je pouťový kýč. Rozdělení barevných panelů navíc silně připomíná Pixely od Googlu, jen je to zrcadlově otočeno.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *