Nějakou dobu se iPhonu nejvíce dařilo ve Spojených státech, kde tradičně dosahuje většího tržního podílu než ve zbytku světa, kde se naopak nejvíce daří systému Android. Vypadá to však, že v Japonsku po iPhonu zákazníci touží minimálně stejně jako Američané. Data zveřejnil server Wall Street Journal a tržní podíl iPhonu v Japonsku se odhaduje na 37 procent, což podle některých statistik dohání nebo dokonce překonává podíl na trhu americkém.
Jedním z důvodů velkého úspěchu iPhonu v Japonsku je, že zákazníci mají odpor ke korejským značkám jako je Samsung, který se stal hlavním konkurentem Applu na celosvětovém trhu s chytrými telefony. Vůči americkým společnostem zřejmě mezi Japonci žádná animozita není, jelikož značka Apple je velmi populární a reklamní kampaně jsou v Japonsku nadprůměrně efektivní.
Analytik BCN Elii Mori k tomu řekl: „Značka Apple je zde velice populární. Není to o specifikacích nebo nacionálním rozhodnutí. Je to o tom vlastnit iPhone.“ Dominance jablečného telefonu v Japonsku by nikoho neměla překvapit, stačí se podívat na šílenství fanoušků při čekání ve frontě před Apple Story při kterém je neodradí ani tajfun.