Společnost Meta již za pár dní otevře svůj první kamenný obchod. Prodejna v kalifornském Burlingamu bude veřejnosti zpřístupněna 9. května a návštěvníkům nabídne možnost vyzkoušet si videokonferenční zařízení Portal nebo headset pro virtuální realitu Quest 2. K dispozici budou také chytré brýle Ray-Ban Stories.
Videokonferenci půjde vyzkoušet přímo se zaměstnancem na prodejně. Díky testovacím VR headsetům si zákazníci budou moci zahrát český Beat Saber, GOLF+ nebo Real VR Fishing, přičemž jim na památku zůstane půlminutový záznam ze hry. Taktéž chytré brýle Ray-Ban, které umí natáčet video z pohledu jejich nositele, bude možné před koupí důkladně otestovat. Meta nyní navíc na svých stránkách vytvořila novou záložku „Shop“, kde zákazníci najdou veškeré produkty pohromadě připravené k objednání.
Mateřská společnost Facebooku jde ve šlépějích dalších technologických gigantů – možná si pamatujete, když vloni svou první kamennou prodejnu otevřel také Google. Doposud při prodeji svých produktů Meta spolupracovala se sítí Best Buy a brýle Ray-Ban bylo možné pořídit na pobočkách populárního výrobce brýlí. Nyní tedy bude konečně možné vyzkoušet vše na jednom místě.
S rozlohou asi 140 m2 není prodejna nijak obrovská a taktéž lokalita poblíž technologického centra Reality Labs není až tak zajímavá. Otevírací doba je od pondělí do pátku v čase 11 až 18 hodin.