Velká narozeninová soutěž s LG
Domů » Články » Klasika nebo na stojáka? Samsung v ČR uvedl unikátní televizi The Sero

Klasika nebo na stojáka? Samsung v ČR uvedl unikátní televizi The Sero

Korejský výrobce Samsung neprodukuje pouze klasické televize a má ve svém portfoliu také lifestylovou řadu, která se unikátními kousky jen hemží. Na náš trh se nově dostala televize The Sero, kterou nejen snadno přemístíte v rámci místnosti díky kolečkům (ta je ale nutné dokoupit zvlášť), ale rovněž si můžete vybrat, zda obraz budete sledovat v režimu na výšku či na šířku.

Samsung The Sero je vybaven obrazovkou QLED s technologií Quantum Dot se 100% objemem barev a rozlišením UHD (3 840 × 2 160 px), funkcí zrcadlení obrazovky mobilu, tabletu nebo dokonce počítače na TV, režimem Ambient+, audio systémem o celkovém výkonu 60 W ve verzi 4.1, tedy včetně jednoho basového reproduktoru. Brzy se počítá s vydáním aktualizace, která zpřístupní zrcadlení obrazovky (AirPlay 2) z iPhonu v režimu na výšku.

Otočení TV je otázkou několika vteřin

Na včerejší tiskové konferenci jsme si funkce televize mohli vyzkoušet. Samotné otočení z horizontálního do vertikálního stavu je otázkou zhruba 3 vteřin – pohyb zajišťuje tichý motorek v konstrukci. Pokud máte televizor spárovaný se smartphonem od Samsungu, dokážete se obraz překlápět automaticky při přetočení telefonu.

„Lidé se dnes nejvíce baví na mobilních zařízeních, a tak jsme rádi, že můžeme nabídnout televizi, která se přizpůsobí vertikálnímu mobilnímu obsahu,“ říká Michal Forejt, ředitel divize spotřební elektroniky ve společnosti Samsung. „Lifestylový model The Sero je určený zejména mileniálům a příslušníkům generace Z – je vhodný jak pro sledování seriálů a filmů, tak pro procházení sociálních sítí a zrcadlení mobilního obsahu,“ dodává.

Pro TikTokové závisláky

Model The Sero (QE43LS05T) bude dostupný na českém trhu v úhlopříčce 43″ (109 cm) za doporučenou cenu 39 990 Kč včetně DPH. To rozhodně není nijak málo a nabízí se otázka, kdo je cílovkou pro tento model?

Pravděpodobně to budou právě zmínění mileniálové či movitější influenceři, kteří natočení na výšku využijí ve vztahu k vlastní prezentaci a svým sociálním sítím – Instagramu, Facebooku či třeba stále populárnějšímu TikToku. Zahájení prodeje je naplánované na 12. srpna.

 

Roman Hálek

Technologie 21. století mě inspirují a neustále popohání vpřed. Rád o nich píši a ještě radši je všechny zkouším. A pokud zrovna nesedím u klávesnice, s nadšením běhám, nebo se proháním na kole, a s nepatrně menším nadšením dálkově studuji vysokou školu.
Sledování diskuze
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments