Domů » Bleskovky » Forbes Asia: Byznysmen roku 2014 je ředitel Xiaomi

Forbes Asia: Byznysmen roku 2014 je ředitel Xiaomi

Společnost Xiaomi má za sebou velmi úspěšný rok – v srpnu se stala největším prodejcem chytrých telefonů v Číně, globálně je momentálně čtvrtým hráčem na trhu a její generální ředitel Lei Jun nedávno sebevědomě prohlásil, že v horizontu pěti až deseti let chce z Xiaomi udělat světovou jedničku. Úspěch Xiaomi neunikl časopisu Forbes Asia a vyhlásil ředitele čínské společnosti podnikatelem letošního roku.

  

Xiaomi má stále velký potenciál k růstu, dosud oficiálně obchoduje pouze v Asii, přičemž jakmile se na tomto světadíle stane jedničkou, má v plánu pokračovat v expanzi na mezinárodní trhy. Pokud si společnost udrží podíl na asijském trhu a bude nadále produkovat úspěšné modely jako Mi 3 a Mi 4, může se její globální prvenství stát realitou. 

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

2 komentářů

  1. Xiaomi, Huawei a ďalší zabijú pardón vlastne už zabíjajú takzvaných prémiových výrobcov (Samsung, HTC) mobilov s operačným systémom Android. Nová generácia výrobcov má polovičné ceny a nejkdy aj lepšie nadstavby. Majú nižšie prevádzkové, marketingové náklady a lepší biznis model. A za všetko si môžu značkový výrobcovia sami. Všetky výrobné fabriky natlačili pre vyší zisk do Činy a tým ukázali Činanom ako sa robia kvalitné výrobky. A v domovských krajinách si nechali len administratívne centrály.Takto to dopadá keď niekto myslí krátkodobo…

  2. „…podnikatelem letošního roku.“ hehe, letošní výsledky určitě nejsou na základě letošních rozhodnutí:) Letos naopak mohl nasekat chyby, za které budou sklízet příští rok a má za ně již nyní ocenění:D

Napište komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze.

Odeslané komentáře jsou strojově kontrolovány (spam, nevhodné výrazy…).