Chytrým hodinkám se daří, alespoň podle zprávy za druhé čtvrtletí 2021 od společnosti Counterpoint Research. Pozici neochvějné jedničky stále drží hodinky Apple Watch, které si z celkového koláče ukously 28 procent, především díky sto milionům aktivních zařízení od firmy z Cupertina.
Celkový objem dodaných chytrých hodinek na trh se meziročně zvýšil o 27 procent, především díky slábnoucí pandemii koronaviru. První místo si sice Apple zvládl udržet, nicméně jeho celkový podíl klesl z 30,1 procenta na zmíněných 28 procent. Druhé místo zaujal čínský gigant Huawei, jemuž meziročně rovněž klesl podíl z 13,1 procenta na 9,3 procenta.
Růst naopak zaznamenal Samsung, který se vyhoupl na třetí místo a nyní drží 7,6 procenta trhu. První pětku poté uzavírá výrobce Imoo s 6 procenty a Garmin, který dosáhl na 5,6 procenta a vystrnadil z pátého místa Amazfit, jenž měl ještě v loňském roce podíl 5,3 procenta.
Apple si svou pozici pravděpodobně udrží, Samsung se popere s Huawei
Ve Spojených státech mají Apple Watch neochvějnou pozici, neboť na každých druhých chytrých hodinkách najdeme logo s nakousnutým jablíčkem. Předpokládá se, že Apple si svou pozici udrží s představením hodinek Watch Series 7 na podzim letošního roku.