TOPlist

Královská výbava s cenovkou přes 9 tisíc. Honor 90 je hned od začátku extrémně výhodný

Chytrý telefon Honor 90

Nový Honor 90, který zamíchal kartami v kategorii telefonů střední třídy, zamířil do prodeje. Nadále ale zůstává extrémně výhodný, protože stejně jako v rámci předobjednávek, i nyní můžete jeho cenu snadno snížit o čtyři tisíce korun. Novinka vás tak vyjde jen na 9 490 Kč, což je za telefon s 200Mpx foťákem, 120Hz AMOLED displejem a špičkovým Snapdragonem 7 Gen1 přímo bezkonkurenční cenovka.

Tablet k telefonu zdarma

Honor 90 zaujme hned na dvou frontách. Má nejenom velmi slušné parametry na telefon střední třídy, ale také je v prvních týdnech prodeje jeho koupě opravdu výhodná. K telefonu totiž dostanete zdarma 10″ tablet Honor Pad X8, který si můžete buďto nechat, nebo speciálně u Mobil Pohotovosti ho rovnou proměnit na peníze a získat tak okamžitou slevu na telefon. Jedině na mp.cz pak k Honor 90 dostanete navíc ještě bonus 1 500 Kč.

Chytrý telefon Honor 90 a tablet Honor Pad X8

Právě díky kombinaci těchto dvou slev ušetříte 4 000 Kč. Pro získání první slevy stačí na stránce mp.cz/honor90 nahoře přepnout na „Proměním dárek na peníze“. Pro získání slevy druhé resp. bonusu pak stačí, pokud při/po koupi Honor 90 prodáte svůj starý smartphone, tablet či chytré hodinky. Slevy můžete aplikovat na obě varianty telefonu a dostanete se díky nim na bezkonkurenční ceny, a to i při nákupu na splátky už od 235 Kč měsíčně.

Nevídaně štědrá výbava

Právě vyšší varianta Honor 90 je ještě o kus zajímavější, protože v této cenové relaci nabízí nevídaně štědré 512GB úložiště spolu s 12GB RAM. I ostatní parametry telefonu jsou více než slušné. Kromě již zmíněného 200Mpx fotoaparátu, 6,7″ AMOLED displeje se 120Hz obnovovací frekvencí a výkonného čipsetu Snapdragon 7 Gen1 v edici Accelerated nabídne telefon také velkou 5000mAh baterii s podporou 66W nabíjení, 50Mpx selfie kameru, čtečku otisků prstů v displeji či unikátní design, zejména pak u varianty Diamond Silver.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku